Gå til innhold

BK: Blue moon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes du har fått til en god støyfjerning her jeg :)En fin og mørk innramming rund den fine blå fullmånen.Funker fint til tema etter min mening.

Tusen takk kent Rune :)

Selv om månen ikke var så blå, så skjønner jeg tittelen ;-) Pen innramming av vår drabant, og fine nattfarger på "tomrommet". :-)

Tusen takk Melvin!:)
Lenke til kommentar

Jeg synes du har tolket temaet riktig og jeg liker bildet veldig godt. Nydelige farger.

Tusen takk Cardinal G :)

Lekkert,topp til tema.

Tusen takk Tor :)

Godt jobba J 1 med et flott temabilde " Blue moon " God søndag fra Leif i Nord :xmas:

Tusen takk Leif I Nord :)

Veldig fin innramming av månen og lekre farger i bakgrunn, samt en fott måne - Jentungen 1

Tusen takk Birger :)

Veldig bra:)...har aldri fått til måne bilder:(

Tusen takk Jan Erik :) Vet ikke om jeg tror deg på det. :)
Lenke til kommentar

Veldig flott ramme rundt månen! Her i nord har vi bare blått lys nå om dagen, så det var uvant å se månen så gul (selv om den altså er blå...?)

Tusen takk Fredped! Bildet har ikke riktige farger. Månen var gul - men ikke så gul. Himmelen var nok blå og med rosa solnedgang.

Blue moon kalles det når det er fullmåne to ganger i en og samme måned. Det skjer visst med noen års mellomrom. Dette bildet er tatt 31.08.12 og da var det 2.gang med fullmåned den måneden. Jeg hørte om det på radioen - og visste ikke noe om det før da :)

Oppgaven er løst på flott måte her, bra.

Tusen takkk Jarle-60 :)
Lenke til kommentar

Utrolig komposisjon og lys!

Liker virkelig hvordan måner innrammet, og som Kent sa, kjempe bra støyfjerning.

Utrolig komposisjon og lys!

Liker virkelig hvordan måner innrammet, og som Kent sa, kjempe bra støyfjerning.

Tusen takk Parptarf for en kjempehyggelig tilbakemelding! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...