Hyperio Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Er faktisk lenge siden jeg har gledet meg såpass til kamp som i dag. Forventer alle mulige utfall, men blir spennende å se hvordan Rodgers "dealer" med gamleklubben. De kan jo være en jævel på hjemmebane så det blir nok ikke lett. Litt kjipt at kampen på et tidspunkt krasjer med cupfinalen da. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Cupfinalen? Jeg hadde heller sett på Sunderland - Stoke enn å se på Cupfinalen. Uansett, kampen i dag blir veldig spennende. Vinner vi i dag er vi kun to poeng under Arsenal! Ting kommer seg nå, bare vi unngår tap i dag er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Ja, cupfinalen. Er litt som julaften, ikke det beste måltidet i året egentlig, men man må ha det med seg. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Cupfinalen? Jeg hadde heller sett på Sunderland - Stoke enn å se på Cupfinalen. Uansett, kampen i dag blir veldig spennende. Vinner vi i dag er vi kun to poeng under Arsenal! Ting kommer seg nå, bare vi unngår tap i dag er jeg fornøyd. Sier litt om hvor vi som fotballklubb står når man er fornøyd bare man unngår tap mot Swansea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Sier mer på hvor gode Swansea er som fotballklubb. Fotballen swansea spiller er til tider fantastisk å se på. Swansea i Wales er absolutt ingen walkover, for noen lag. Siden Liverpool trenger 3 poeng her for å avansere så tipper jeg at det blir 1-1. Positivt for oss at Vorm er ute med skade dog. PS: Om suarez scorer\avgjør i dag bør han bli måndenes spiller. Endret 25. november 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Dagens lag: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Downing, Allen, Gerrard, Henderson, Sterling, Enrique, Suarez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Dagens lag: Downing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tror vi taper 2-0. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Neste uke skal jeg kritisere Gerrard og Suarez! Lurer på hva som skjer da Kan du kritisere Downing? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 He won't be the only one. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Som resten er jeg skuffa over å se Downing.. Har da vitterlig ikke bevist noe som helst i hele høst.. (Eller i fjor, for den saks skyld) Ikke noe tvil om at dette blir en vanskelig kamp.. 1-1. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Håper, og ser for meg at Rodgers har en plan bak at Downing starter. Kanskje pga. noen svakheter i Swansea laget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Latterkrampe. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Swansea bør by på store problemer for et lag som Liverpool, men har tro på få mål og poengdeling. 1-1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Swansea bør by på store problemer for et lag som Liverpool, men har tro på få mål og poengdeling. 1-1. Hadde ikke vært så høy på pæra dagen etter 0-0 mot Aston Villa. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Med formen til suarez om dagen burde dette bli relativt enkelt for liverpool. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Splitta ut tråden. Søndag ettermiddag på Sky Sports, dette må man ha egen kamptråd for! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Suárez scorer ikke i dag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Med formen til suarez om dagen burde dette bli relativt enkelt for liverpool. Likevel blir det sjeldent relativt enkelt. Suárez scorer ikke i dag. Nei. Kommer til å få gult, slik at han må stå over mot Spurs i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Når Liverpool får egen kamptråd så taper de(strengt tatt derfor vi ikke lager kamptråder). We be fucked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå