wtf1337 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Grunnen til hotwswap? Har du raid kontroller? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Hotswap er pga lett å bytte ut HDD Har sett mye på denne: http://www.iwill.no/Kontrollere.158/SAS+6GBs+-+Areca.431/Areca+ARC-1223+8P+%282+x+8087%29+SAS+PCI-E+6GB%25252Fs.2353.html men må kanskje/sannsynligvis kjøre software RAID PGA. Budsjett Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ser ikke vitsen med et så heftig/dyrt kort. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hei, Ser spennende ut dette. Jeg kan varmt anbefale RocketRAID sitt SGL2720. Bruker to av disse i to forskjellige maskiner i både RAID5 og RAID0 config. Jeg er strålende fornøyd med både ytelse og stabilitet. Jeg ville også gjort en test av de brønnene ved ankomst. Bygget ca 10 maskiner i uka med de brønnene og ser at veldig mange er defekt på enten en eller flere satatilkoblinger. Lykke til! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Hei, Ser spennende ut dette. Jeg kan varmt anbefale RocketRAID sitt SGL2720. Bruker to av disse i to forskjellige maskiner i både RAID5 og RAID0 config. Jeg er strålende fornøyd med både ytelse og stabilitet. Jeg ville også gjort en test av de brønnene ved ankomst. Bygget ca 10 maskiner i uka med de brønnene og ser at veldig mange er defekt på enten en eller flere satatilkoblinger. Lykke til! Hmmm. Kanskje det blir en sånn? Får se hvor mye jeg klarer å skrape sammen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Så det var en som selger en slik brukt skal prøve å se om han vil selge den til meg Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Får kanskje tak i et Dual socket 1336 med inkludert LSI Raid kontroller og to Xeon CPUer for rundt 2000,- Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Så det var en som selger en slik brukt skal prøve å se om han vil selge den til meg Er nok jeg som selger kontrolleren gitt LSI er nok ikke noe dårlig valg det heller Dual CPU er jo bare RÅTT! Har sikla på det i servern min... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Det HKet blir solgt av en svindler, som jeg vil advare mot! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38402666 Ringte, han svarte på engelsk, og sa det var kona sin telefon. Sendte SMS, fikk svar på norsk der han ikke ville gå ned på pris, sendte SMS der jeg spurte hvorfor han svarte på engelsk, og sendte SMS på Norsk, og fikk ikke svar... Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ser ikke vitsen med et så heftig/dyrt kort. Fordi? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Fikk tak i et Intel SRCSAS144E Endret 10. desember 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Edit: Lagt på Is Endret 10. desember 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er ikke lov å lage arbeidslogg før prosjektet er på gli. Grunnen er nettopp det som har skjedd her, noe som skaper rot på forumet. Du bør kontakte moderator og be om å få slettet tråden. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Strålende. Ser at innlegget mitt kan se litt krasst ut, men det var ikke ment slik. Det er bare så kjipt å glede seg over en ny arbeidslogg, bare for å finne ut at den er en fjern drøm som aldri vil realiseres ;-) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Ja, skjønner det, hadde håpet at jeg skulle få det til, men prioriterte Vannkjøling og jeg syntes ikke at det var krasst Jeg vil heller at folk sier ifra enn å "holde det inne" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå