r0zie Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Hei, tldr; trenger en zipfil av sonicmaster fra en asus n-series laptop ..har installert windows på nytt på en SSD disk, men nå er lyden helt flat, det kommer ingen som helst bass ut, heller ikke når jeg kobler til større anlegg. Det var et program som het Sonic Master som endret på noen instillinger som forbedret lyden vesentlig, men dette programmet er helt umulig å oppdrive. Siste mulighet er å få tak i noen som fortsatt har det på sin n-series laptop, kompilerer det og sender det til meg.. Har lest på et annet forum at det skal funke.. Så, håper den rette for meg fins der ute. Drita lei av å høre på helt flat lyd. Edit; Dersom noen skulle vite om en annen løsning på dette er det selvsagt kjært velkommen Endret 25. november 2012 av r0zie Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har en Asus N53SV med Sonic Master, skal se hva jeg får til senere. I mellomtiden, har du forsøkt ASUS Live Update Utility? Er langt fra sikker, men muligens du kan få lastet ned programmet derfra. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Her har jeg 7z-et Sonic Master til deg. Lastet den opp til min BitDefender Safe Box http://bit.ly/S4FoCm Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Tusen takk! Live update hjalp ikke men det gjorde programmet merkelig nok må programmet være installert men deaktivert for at jeg skal få noe trykk i lyden ut uten blir bassen -helt- flat... Endret 25. november 2012 av r0zie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå