alex100 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 jeg har nå en Antec Truepower 430W psu. i tillegg til det som står i siggen, har jeg en Raptor disk tilkoblet. tror dere at det går fint og koble et slikt et på i tillegg uten og oppleve problemer? http://www.netconnection.no/lucys/produkte...ze4gpupelt.html takker for alle svar! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Vet ikke om jeg forstod deg korrekt men du skal ha dette på PSU ? Eller mente du GPU ? I såfall hvordan har du tengt å feste og gjevne kjølingen ut over hele PSU så du får en god effekt ? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ahh, skjønner nå Tror det skal gå greit det ja.. kan jo evt kjøpe min 550w da .. men du må regne at den tar ca 100 +- og effekten av PSU er jo heller ikke akkurat (etter det jeg har hørt), better safe than sorry. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 jeg har kjøpt en Enermax 550W også. men den skal jeg bruke til å kjøre et annet peltier og et vannkjølingsannlegg og noen vifter på. jeg vil helst prøve og ikke bruke det. så dere tror det går alså? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Vil tro det går helt fint, men vent til noen av de erfarne Peltier-brukerne svarer du ;D Men PC`n din trekker garantert mye strøm, (men ikke så mye), vent på svar før du gjør noe (for å være sikker.) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Vil tro det går helt fint, men vent til noen av de erfarne Peltier-brukerne svarer du ;D Men PC`n din trekker garantert mye strøm, (men ikke så mye), vent på svar før du gjør noe (for å være sikker.) hvis det kommer noen da... Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kan ikke si at det skal være noe problem nei! Kjenner ikke dette elementet men det er jo i grove trekk bare å gjøre en enkel hoderegning elementet regner jeg med er for 15v=80w og du skal bruke det på 12v=ca70w så legger du til "noe" la oss si 20w som da blir 90w Spisseffekt (maksimalt dette elementet trekker ved 12v) 430 - 90 = 340w igjen til PC`en Så er det bare å ha i tankene det med at du har nok effekt på 12v men det skal ikke være noe problem i dette oppsettet elementet vi (grov hoderegning) trekke 90w/12v = maks 8 ampere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå