Smurflin96 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Hei, På fredag gikk jeg til innkjøp av et Sony SLT-A37. Jeg har bare brukt digitalt-kamera frem til nå. Ettersom jeg er nybegynner gikk jeg innpå elkjøp for å se og høre hva de anbefalte der inne. Jeg har et budsjett på rundt 4500-5500 og ble anbefalt dette kameraet. Jeg gikk derfor til innkjøp av det. Etter litt lesing på internett ser jeg at det kan være bedre alternativer til meg i den prisklassen, for eksempel 600D. Har også skikket litt på SLT-A57K. Jeg håpte derfor på at noen av dere kunne hjulpet meg litt hva jeg skal gjøre. Siden jeg har 30dagers retur kan eg e.v.t bytte det ut i et annet kamera. Det jeg forventer av kameraet er meget god stillbilde kvalitet, funksjonalitet,tilbehør-mulighet og at det er et godt kamera frem i tid. Hva synst dere? Takk på forhånd, Endret 25. november 2012 av Smurflin96 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hva skal du ta bilde av? A37 er nok et bedre kamera til sport og action enn 600D. Dessuten har det autofokus på video. A57 er naturlig nok hakket hvassere enn A37. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Alle produsentene lager gode saker - klådd på alternativene og se hva _du_ liker. Kjøp det. Finn selv ut om du liker elektronisk eller optisk søker best, og finn ut hva _du_ liker å holde i hånda. Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Takker for svar Jeg har ikke så mye peiling som dere sikkert har fått intrykk av. Men så A-37 er allround bedre enn 600d? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Begge har sine fordeler og ulemper - de er "forskjellige". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå