Linnschminn Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg er ute etter høyttalere eller dokkingstasjon til min Samsung Galaxy tab 7.7, men har veldig lite peiling på området. Er det noen som har noe å anbefale? Jeg er ute etter noe med helt ok lyd, og prisen er heller ikke så viktig. Hjelp? Lenke til kommentar
Chris.Naess Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Du kan jo satse på en music angel fra Expert kanskje? Kun 199,- Skal visstnok være ganske god lyd i de. http://www.expert.no/soek/?q=music+angel 2 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Music Angel er det IKKE bra lyd i, kjøpte en til broren min og jeg prøvde den litt og lydkvaliteten er forferdelig. Men det er en kul og billig ting da hvis det er viktigere enn lydkvaliteten 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Music Angel er det IKKE bra lyd i, kjøpte en til broren min og jeg prøvde den litt og lydkvaliteten er forferdelig. Men det er en kul og billig ting da hvis det er viktigere enn lydkvaliteten Merkelig alle på jobben min bruker de og er storfornøyd da 1 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det kan godt hende men da er de ikke opptatt av lydkvalitet .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå