Jan Erik Engan Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Early Mornin' Bildet er fjernet. Beskrivelse: B/W konvertert med Nik Silver i CS6. Link til bildesiden Lenke til kommentar
John EM Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Stilig! Speiling, gjentagelser, noen diagonaler og tilnærmet det gyldne snitt funker ofte veldig bra. Svært bra! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Dette var meget sjåverdig! Synes motivet gjorde seg svært godt i svart og kvit. Mange spanande detaljar å kvila augo på. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Stilig! Speiling, gjentagelser, noen diagonaler og tilnærmet det gyldne snitt funker ofte veldig bra. Svært bra! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Dette var meget sjåverdig! Synes motivet gjorde seg svært godt i svart og kvit. Mange spanande detaljar å kvila augo på. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Du har postet utrolig mange flotte bilder her. Mange å ha på veggen. Men det her er det som treffer meg mest av absolutt alt jeg har sett her på Akam! Vet ikke hvorfor, har ikke lyst til å tenke på hvorfor heller. Bare nyte! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Du har postet utrolig mange flotte bilder her. Mange å ha på veggen. Men det her er det som treffer meg mest av absolutt alt jeg har sett her på Akam! Vet ikke hvorfor, har ikke lyst til å tenke på hvorfor heller. Bare nyte! Tusen takk;)...Er ikke så aktiv lenger i felten,så driver da å leker meg litt i ps;) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Gatebilde som som er flott å se på i S/H Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Gatebilde som som er flott å se på i S/H Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg