treskopus Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Hva synes dere jenter om gutter som bor gratis på ronkerommet etter fylte 20? Gjerne med full jobb og egen bil?! Er det virkelig så jævla vanlig i 2012? Flaut.... Endret 25. november 2012 av treskopus 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1814_ Skrevet 25. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2012 Er det virkelig så jævla vanlig i 2012? Flaut.... Hva i all verden er flaut med det? 30 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Hallo, liksom? Kødder du eller er du bare en av dem? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1814_ Skrevet 25. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2012 Hallo, liksom? Kødder du eller er du bare en av dem? Beklager, jeg glemte at dette ikke er et diskusjonsforum. 48 Lenke til kommentar
Populært innlegg fenele Skrevet 25. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Beklager, jeg glemte at dette ikke er et diskusjonsforum. Slutt å troll da! Ærlig talt. Jeg skjønner ikke helt problemet til OP. "Date gutter som bor hos mamma", er det ikke bare å finne seg noen andre da? Har du ikke funnet deg noen rånere enda da? Endret 25. november 2012 av eleNerf 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Staketten Skrevet 25. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2012 Skulle ikkje du halde deg unna kuk for ei tid da? 12 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Obvious troll is obvious. 4 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Jeg holder meg unna, men samtlige venninner av meg henger på gutter som bor gratis hjemme enda de har både jobb og nok spenn nok til å ha bil med fullkasko!! Synes det er flaut, altså... Greit nok at boligmarkedet er tøft, men hva med å prøve å etablere et liv, liksom. I stedet sitter de på gutterommet til de smeller en kjerring på tjukka og blir foreldre, og da har de jo hvert fall ikke spenn til å flytte ut. En ond sirkel som går utover alle! Snart finnes det ikke ungdom som bor for seg selv Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg holder meg unna, men samtlige venninner av meg henger på gutter som bor gratis hjemme enda de har både jobb og nok spenn nok til å ha bil med fullkasko!! Synes det er flaut, altså... Greit nok at boligmarkedet er tøft, men hva med å prøve å etablere et liv, liksom. Blir det mindre flaut om de ikke har råd til å etablere seg? 2 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Det sier seg selv, dude, at når de har full jobb og spenn nok til å kunne drive på som ønsket, så har de penger og mulighet til å prioritere etablering. Det handler bare om utakknemlighet. De vil heller bo hjemme gratis og bruke spenna på bensin, sprit og damer, enn å faktisk få seg et eget liv. Enkelte jeg kjenner til har jo faktisk bedre inntekt enn foreldre! Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 25. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2012 Jeg synes det er flaut å generalisere. Slik trådstarter gjør i denne tråden, og slik noen gjør mot henne i den andre. Nymoralisme er jevnt over teit. Geir 32 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Jeg drømte om nicket ditt i natt; jeg skrev en hyllest til deg i OT-forumet 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Den skulle jeg gjerne lest. Geir 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Du har eit litt snevert syn på det heile. Dersom alle heimebuande menn i 20-åra med inntekt er som du beskriv så kan du ikkje ha brukt mykje energi på å leite. Uansett er det ikkje verre enn å halde seg vekke. 3 Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Det er normalt i bo hjemme fra 20-30 årene. Jeg regner med at de fleste som bor hjemme faktisk er studenter uansett. Jeg er 27 år, er student og bor hjemme. Til sommer 2013 har jeg mastergrad i psykologi. Jeg har deltidsjobb på en kiwi butikk og tjener 132 kroner i timen. Er dette flaut? Endret 25. november 2012 av Anvilycus 8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg holder meg unna, men samtlige venninner av meg henger på gutter som bor gratis hjemme enda de har både jobb og nok spenn nok til å ha bil med fullkasko!! Synes det er flaut, altså... Greit nok at boligmarkedet er tøft, men hva med å prøve å etablere et liv, liksom. I stedet sitter de på gutterommet til de smeller en kjerring på tjukka og blir foreldre, og da har de jo hvert fall ikke spenn til å flytte ut. En ond sirkel som går utover alle! Snart finnes det ikke ungdom som bor for seg selv Hva med å la venninnene dine velge sine egne kjærester og heller fokusere på ditt eget liv? At hjemmeboende menn bruker sine egne penger til formål du anser som tull, går i verste fall ut over dem selv. 6 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg drømte om nicket ditt i natt; jeg skrev en hyllest til deg i OT-forumet Jeg vet, du drømte om nicket mitt, men bare om de fire første bokstavene. Å bo hjemmet er jo ikke så dumt økonomisk, dog litt synd hvis du får besøk av lillebror på 4 mens du holder på å bange dama. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg MrL Skrevet 25. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Det er normalt i bo hjemme fra 20-30 årene. Jeg regner med at de fleste som bor hjemme faktisk er studenter uansett. Jeg er 27 år, er student og bor hjemme. Til sommer 2013 har jeg mastergrad i psykologi. Jeg har deltidsjobb på en kiwi butikk og tjener 132 kroner i timen. Er dette flaut? Vel for å være helt ærlig, når man begynner å bli så gammel begynner det for all del å bli på tide å få ræva ut av huset til mor. Dog redder du deg litt inn med mastergraden din, hadde du bodd hjemme og jobbet på kiwi alle årene uten utdanning hadde du vært et verre eksempel.. Når det er sagt, sålenge man tar utdanning er det ikke så ille å bo hjemme, dog etter man kommer opp i 25 år ++ begynner det å bli flaut. Endret 25. november 2012 av MrLG 11 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Er egen bolig noe som kvinner i det hele tatt ser etter i en mann? Ut i fra egen erfaring starter man ikke å dra damer hvis man bare har orden i egen økonomi, man må være _rik_ før det begynner å dra damer. Jeg vil si at ingen kvinne under 30 leter etter en stabil mann med eget hus, ingen blilån og penger i banken til uforutsette utgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå