mamama11 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 noen som vet hvor jeg kan finne en enkel monster energy tskjorte? (helst sånn med kun logo midt på foran) Har søkt rundt, men når jeg først finner noen billige fine, så koster det nesten 200 kr i frakt, ellers sender de ikke til norge, ellers har de ikke rett størrelse... Må være xl+, skal være julegave til en kar på over 2 meter noen som kan hjelpe meg? (er på jakt etter noe lignende denne: http://ak.buy.com/PI/0/500/209027132.jpg ) Lenke til kommentar
mamama11 Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 pakkisbod Ikke så mange av de i stavanger, desverre:P Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 synes det flyter over av de i mitt område selv om jeg langt i fra bor i så mye som en småby, Stavanger er jo et stort område hvor det må finnes en bod en eller annen plass? Lenke til kommentar
mamama11 Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 synes det flyter over av de i mitt område selv om jeg langt i fra bor i så mye som en småby, Stavanger er jo et stort område hvor det må finnes en bod en eller annen plass? synes det flyter over av de i mitt område selv om jeg langt i fra bor i så mye som en småby, Stavanger er jo et stort område hvor det må finnes en bod en eller annen plass? Ikke på denne årstiden, desverre:P eneste er de som selger strikkegensere og tøfler, men ikke noe annet.. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Off da, nei da vet jeg ikke Blir nok en del frakt i så fall, har ikke sett det i noen vanlig butikk i norge Lenke til kommentar
mamama11 Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Off da, nei da vet jeg ikke Blir nok en del frakt i så fall, har ikke sett det i noen vanlig butikk i norge Ikke jeg heller, desverre. men går greit så lenge det ikke blir mer enn 200 + - litt for både tskjorte og frakt totalt:) Lenke til kommentar
mamama11 Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Hadde glemt å sjekke amazon!! fant en helt grei i rett størrelse og pris:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå