macro Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har et par maskiner som ikke klarer å vise sider i nettleseren. Dette er mystiske greier...klarer ikke å pinge andre enn egen ip adresse. selve oppkoblingen (oppringt isdn) går som normalt og maskinene får tildelt en ip adresse. har forsøkt mot flere isp og det gjelder maskiner med win2000 og xp. noen som har gode råd? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Feil bruk av emnefelt. Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? Et godt emne er et emne som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut ifra emnefeltet. Klassiske eksempler på dårlige emnefelt følger: HJELP!!!! Overdreven bruk av utropstegn, samt store bokstaver. Emnet forklarer svært dårlig hva posten inneholder. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 skift topic til noe litt mer interessant, da kanskje jeg og en del andre gidder og lese resten av posten din. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Prøv igjen :-) Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Fantastisk elendig bruk av emnefelt. Tråd stenges. Advarsel er herved gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg