Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondom sklir av?

Anbefalte innlegg

Jeg er bortskjemt og har alltid hatt dame med p-piller men nå måtte hun stoppe pga bivirkninger.

Vi vil prøve oss med kondom en stund for å se hvordan det er..

Kondomen gikk på akkurat som helsesøster viste for mange år siden og jeg var storfornøyd en liten stund..

Utover samleiet så sklir den sakte men sikkert av. What gives?

Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Anonym poster: 207c873dd32c71f30cb832c784c5a0b5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke størrelsen er problemet.. Har prøvd to merker og det står forsåvidt 56mm nominal width på begge to (hva nå det betyr?)

Kan det være at jeg har litt mye hud? Det er litt vanskelig å få den på til tider og det er muligens fordi jeg har litt mye hud..

Jeg leser noen steder at man presser skinnet fremover etter kondomen er på.. hvordan i alle dager går det for seg?

Jeg drar huden stramt bakover og ruller kondomen over helt ned til rota..

Jeg er 18 cm lang og jeg vil tippe helt normal i omkretsen.

Anbefalinger? Anonym poster: 207c873dd32c71f30cb832c784c5a0b5

Lenke til kommentar

Prøv å ikke mist størrelse mens du knuller. Prøv fram med kondomtyper, ikke bare fra en produsent. Ikke vær redd for å gå opp eller ned litt etter hva som er behagelig. De forskjellige distributørene markedsfører også med ulike størrelser; altså hvis en kondom fra en produsent passer, så trenger det ikke å bety at en med samme mål fra en annen passer.

GLHF!

Brotip:Ikke kjøp latexfrie. De strekker seg ikke i det hele tatt.

Endret av Fyrn
Lenke til kommentar

Kondom er noe helvetes møl. Pikken er bare ikke stiv som en påle under hele akten, og dermed vil bullshit som dette her skje - man må fjerne oppmerksomhet fra akten og kaste bort tid på en vassen, ubrukelig gummilefse.

Unngå kondom for enhver pris. Seriøst. Test dere for sykdommer og ha sex på måter som ikke er smittefarlige dersom mulig - dropp sex for en periode hvis ikke. Fokusér mer på sex som ikke medfører graviditetsfare: oral, anal, fingre og hender.

Det finnes så utrolig mange måter å sikre seg både mot graviditet og sykdommer på, og kondom er den aller, aller dårligste. Den er blant de sikreste ja, men den tar totalt drepen på opplevelsen. Anonym poster: 3e9396bd980e7c10f87412a80684c8b3

Lenke til kommentar

Ulempen med P-ring er at den kan oppleves ubehagelig for gutten under akten. Legen påsto til dama at det ikke skulle merkes i det hele tatt, men det er rett og seltt ikke sant.

For å være ærlig så kan du merke den, men det burde gå over, akkurat som at man selv kan kunne merke den når den sitter i. Det går seg til med tid. Er dere også sikre på at den sitter der den skal? For min sitter på en måte ''rundt'' svampelegemet, og jeg har aldri opplevd at den er blitt dratt ut eller lignende. Ikke har jeg fått klager heller :p

Hvis man kommer over det så er det ett helt fantastisk preparat, det fungerer lokalt så man slipper at den går gjennom hele kroppen og er som sagt en lavdose versjon av p-piller.

Lenke til kommentar

Fant et merke som sitter som den skal, ikke no å klage på. (durex extra thin)

Slet en del i starten med å holde den stiv under hele akten, rett og slett på grunn av mye mindre følelse i penis og sannsynligvis litt mentale sperrer.

Etter 3 ganger i sekken har jeg klart å venne meg til tanken og ting er tilbake til normalen også med kondom.

Vi skal nok bort fra kondom så fort som mulig, men i mellomtiden er det bedre enn ingenting.

Takk for all hjelp. Anonym poster: 207c873dd32c71f30cb832c784c5a0b5

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...