Chocolate-Monster Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hei, jeg har en venn som har en PS3. Han har nå gjort en stor tabbe. Han har glemmt passordet og skrevet mailen sin litt feil. Det står [email protected] istedenfor hotmail.com så han får heller ingen mail med nytt passord. Hva gjøre nå? Han har lyst å spille online igjen, men uten å misste profilen. Er det mulig? Funker det om han kjøper ny PS3 og overfører lagret spilledata, men ha nytt PSN navn og passord? Takk for alle svar Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Send en mail til [email protected] eller ring 82068322, så kommer du i kontakt med PlayStation Support. Tipper dette skjer ofte, så de har sikkert en prosedyre for å komme fram til en løsning 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Okei, takk Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hei, det samme har skjedd meg og det er bare å kontakte dem. Så fikser de alt (Y) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Hei, det samme har skjedd meg og det er bare å kontakte dem. Så fikser de alt (Y) Måtte du ringe dem? Siden vi sendte mail til den suportmailen og fikk sånn automatisk svar samme minutt. Vi linka oss videre hvor vi måtte besvare noen spørsmål om hva vi kunne gjøre og hva som var galt og fikk da beskjed om å ringe til et nr, pga sikkerhetsmessige årsaker. (Grunnen til at vi ikke har ringt enda er at det er et nr fra USA og vi er ikke gode nok til å snakke engelsk) Måtte du gjøre det samme, eller hvordan fikk du fiksa det? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 litt info.. Nordisk film: Norge Playstation Hotline 820 68 322 ( Pris: 6,50:-/min ) Mandag – Torsdag 10.00 – 18.00 Fredag 10.00 – 17.30 Mail: [email protected] http://www.nordiskfilm.com/Games/playstation-support/ Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Måtte du ringe dem? Siden vi sendte mail til den suportmailen og fikk sånn automatisk svar samme minutt. Vi linka oss videre hvor vi måtte besvare noen spørsmål om hva vi kunne gjøre og hva som var galt og fikk da beskjed om å ringe til et nr, pga sikkerhetsmessige årsaker. (Grunnen til at vi ikke har ringt enda er at det er et nr fra USA og vi er ikke gode nok til å snakke engelsk) Måtte du gjøre det samme, eller hvordan fikk du fiksa det? jeg gikk bare på kundesidene til playstation norge å ble satt over Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 og hvilke svar måtte du svare på??... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 og hvilke svar måtte du svare på??... Bare om jeg kunne brukernavnet, passordet om jeg kunne mota nye passord via mail ol. De sa at da måtte jeg ringe et nr. Men sendte 2 mail som jeg forklarte problemet, og fikk da samme svar. Og i dag fikk jeg plutselig et ordentlig svar og ikke bare den standard svar mailen. De trengte noen e-mail adresser og litt info om brukeren min så skulle de se å få fiksa det. Har ikke hørt fra dem siden, men håper det ordner seg snart Og Takk for hjelpa alle sammen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Fikk ordna det opp nå Takk for hjelp og tipps alle sammen!!! (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå