Gå til innhold

Salg av MacBookPro 15" 2011 Modell

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en ett år gammel MacBookPro 15" og ønsker og selge den, men lurer på hva den er verdt :) Allt er orginalt og har ikke hatt noen problemer med den. Jeg har fortsatt orginal eske med alle deler som fulgte med. Det eneste negative er en bittebitte liten bulk som man såvidt ser, og påvirker ikke mac'en på noen måte. hardisken har to partisoner den ene med mac så klart, men den andre er windows (med lisens)

Specs:

Skjerm: 15" (1440x900)

Harddisk: 500GB 5400 opm

Minne: 4 GB 1333 MHz DDR3

Prosessor: 4 kjerners Intel Core i7

Operativsystem: OS X snow leparde (10.6)

CDrom: Superdrive med 8x -hastighet og direktemating

Oppfyller ENERGY STAR-kravene

så hva tenker du/dere?

Endret av Murillio4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

newegg.com som er en veldig bra side selger dem for omtrent 7000++ men det er USA, dette er Norge...så legg den ut for litt over 9000:)

http://www.newegg.com/

Hei jeg har en ett år gammel MacBookPro 15" og ønsker og selge den, men lurer på hva den er verdt :) Allt er orginalt og har ikke hatt noen problemer med den. Jeg har fortsatt orginal eske med alle deler som fulgte med. Det eneste negative er en bittebitte liten bulk som man såvidt ser, og påvirker ikke mac'en på noen måte. hardisken har to partisoner den ene med mac så klart, men den andre er windows (med lisens)

Specs:

Skjerm: 15" (1440x900)

Harddisk: 500GB 5400 opm

Minne: 4 GB 1333 MHz DDR3

Prosessor: 4 kjerners Intel Core i7

Operativsystem: OS X snow leparde (10.6)

CDrom: Superdrive med 8x -hastighet og direktemating

Oppfyller ENERGY STAR-kravene

så hva tenker du/dere?

Kunne jeg sett et bilde av bulken? Endret av Machen
Lenke til kommentar
Du er klar over at du nesten ikke kan spille på Mac? (Tenkte på den andre tråden din)

En Mac spiller nøyaktig like bra som en pc med samme specc, i windows vel og merke.

Mac OS derimot har derimot mindre utvalg av spill, og i tillegg at endel selskaper lager dårligere optimiserte mac utgaver enn PC utgavene, da det er færre som kjøper mac spill.

Lenke til kommentar

En Mac spiller nøyaktig like bra som en pc med samme specc, i windows vel og merke.

Mac OS derimot har derimot mindre utvalg av spill, og i tillegg at endel selskaper lager dårligere optimiserte mac utgaver enn PC utgavene, da det er færre som kjøper mac spill.

Ja, men det er også ikke noen Macer med BRA GPU...
ATI Radeon HD 5870 med 1 GB GDDR5-hukommelse, PCI Express 2.0, to Mini DisplayPort-utganger og én «dual-link» DVI-port
PC er nå kommet til 7970, som jeg selv har...
Lenke til kommentar

Ja, men det er også ikke noen Macer med BRA GPU...

PC er nå kommet til 7970, som jeg selv har...

HVis det er en 2011 modell er det enten 6750M eller 6770M, helt greit til litt spilling.

Skal du ha gaming laptop med bra kort får du dårlig batteri osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...