Stigma Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Hei folkens, Jeg trenger oppdaterte drivere til nvidia kort for bærbar. Det er jo slik at for bærbare kort så er det noen tullete kunstige begresninger på slikt som gjør at du ikke uten videre kan installere generiske nvidia drivere men må installere (ofte udaterte) drivere fra laptop produsenten i stedet. For å gå rundt dette og installere nyeste drivere så brukte jeg før laptopdrivers2go, det var noe tilsvarende til mobility modder for ATIkort, men jeg har funnet ut at siden nå er tilsynelatende død, så hvor kan jeg nå gå for å finne slike drivere med moddede INF filer? Jeg anntar at dette er noe som er såpass stort behov for at en eller annen side har tatt over for den gamle. Takker og bukker for forslag -Stigma Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Min M14x med 650M har få problemer med å bruke drivere direkte fra Nvidia. Nå virker det som om det er litt tilfeldig om en driver kan installeres eller ikke, men personlig gidder jeg ikke spille nye tyngre spill på en laptop uansett. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Det jeg gjorde var å formatere min bærbar, da hadde jeg mulighet til å installere fra nvidia sine nettsider. Jeg vet ikke hvordan det blir med din, hvor mye som er forskjellig, og om det i det hele tatt funker. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Min M17x har ingen problemer med å installere driverer rett fra AMD, har gjort det hele tiden. Når det gjelder Nvidia, så brukte jeg i min tid med Nvidia kort laptopvideo2go, men ser at drivere for Widnows 7 ikke er blitt oppdatert siden juli. Kun lister de siste for WIndows 8 og XP, dog er det mulig at driverne for Windows 8 funker i Windows 7 og. Men det vet ikke jeg da. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Min M17x har ingen problemer med å installere driverer rett fra AMD, har gjort det hele tiden. Når det gjelder Nvidia, så brukte jeg i min tid med Nvidia kort laptopvideo2go, men ser at drivere for Widnows 7 ikke er blitt oppdatert siden juli. Kun lister de siste for WIndows 8 og XP, dog er det mulig at driverne for Windows 8 funker i Windows 7 og. Men det vet ikke jeg da. waaaaitaminute.... >_< var det laptopvideo2go.com ? Herregud, det er jo siden jeg snakket om over. Da er den jo ikke død likevel. /facepalm epic fail Ok, takker og bukker. Sorry for early onset dementia fra min side. Da har jeg jo alt jeg trenger likevel. -Stigma Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Bare hyggelig. Har dementia av og til jeg au. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå