fox Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Endelig går Ox av banen, uten tvil vår BV idag! For en primdonna han var, var verken med i forsvaret eller angrepet. Maken udugelig, dog litt overrasket. Trodde at han ville vise seg fram, gjøre seg fortjent til en plass i første 11ern. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Chamberlain var elendig, ja. Podolski også. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Pinlig for han at Jenkinson er alltid både foran og bak ham. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Syntes ikke ox var dårlig på noen måter, er jo bare slik vi spiller... forbanna barca-etterligning.... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Verdens mest latterligste bytte! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 HAHA DU KØDDER!? Bytter ut en spiss mot en DM!? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Her satser de på 0-0 gitt Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Coquelin inn? Går for 1 poeng da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Var så dum at jeg tippet på Arsenal seier i pausen... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Her satset jeg på det som så ut som lettjente penger, ja... Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Det er jo faen ikke vits i innlegg når den eneste som ikke er dverg er byttet av! Og vi runder av med DET mesterverket av et innlegg. Endret 24. november 2012 av theHerd Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Latterlige overbetalte fittespillere. Stryk på hele gjengen Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 10 poeng opp til United etter 13 runder, hahaha. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Dette var tidenes to mest bortkastede timer. 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Wenger har bæsjet på leggen og viser nok igjen at han henger ikke med. Han er nok flink med unge spillere, men taktisk klokskap er han ikke. Arshavin skulle ha startet, istedenfor Cazorla. Cazorla har vært ræv i de siste kampene. Hvorfor i helvete er Arteta fortsatt en DM? Han er flink med gjennombruddspasninger, som ingen andre kan. Vi trenger sårt en som ham i det offensive. Coquelin får løpe mot toppen mens Arteta må bli igjen??? Kan noen forklare meg her hvorfor det er smart? Vent litt, nei det finnes ingen forklaringer mot det. Ox, kan noen vennligst sparke ham ned til juniornivået. Han duger ikke særlig, ikke siden forrige sesong. Og viktigst av alt, BYTT FORMASJON FOR HELVETE. 4-3-3 er rett og slett en kjedelig og treig formasjon for Arsenal. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kan ikke fatte hva Wenger tenker med de byttene. Helt åpenbart at vi tapte duellene sentralt på midten. Han burde byttet Ramsey for Wilshere etter 60 minutter. Reiv meg i håret på alle byttene når jeg ser at ikke Wilshere står klar. Faen altså. Gleder meg til Rosicky er tilbake i form. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Cavani in january or we riot Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Synes at Ramsey spilte bra idag, han prøvde ihvertfall imens alle andre stod og så på. Det er ikke lett å kjempe og prøve åspille fotball når andre var mer interesserte i å se på. Sikker på at du har ikke blandet Ramsey med Ox eller Cazorla? Endret 24. november 2012 av Fox Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvem var det som i det hele tatt var god i dag? jo, de to midt stopperne våre og er glad for at vi har en oppgående keeper igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå