zipper Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 har nettopp fått nytt volt-mod sett til mitt 8rda+. innstallerte alt riktig, alt funket fint til jeg satt opp vdd fra 1.8 til 1.9. etter det ville ikke kortet restarte. (post-leden står på FF som betyr at den prøver å boote, og kortet hyler) jeg har en zalman kjøleribbe og shin etsu, det skulle holde. er NB død? kan vel tyde på det siden den ikke booter? men ville maskinen i det hele tatt starte, og ville post-leden funke, om NB'en er død. Jeg har prøvd clear cmos, ingen forskjell. Prøvd og å holde inne insert under oppstart. (Om jeg skal ha nytt oc kort, er det da nf7-s v.2.0 eller 8rda3+?) penger og OC er viktigst. Lenke til kommentar
zipper Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 sorry for dobbel post, men jeg trenger virkelig svar her! Lenke til kommentar
zipper Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 sorry for dobbel post, men jeg trenger virkelig svar her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå