moby_duck Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hei hei! Jeg er på utkikk etter et kamera som skal bli julegave. Skal ikke være noe veldig fancy, men jeg vet ikke helt hvor prisnivået på digitalkameraer ligger. Hvor stor forskjell er det f.eks. mellom et til 500kr og et til 1500? Hvor mye må man investere for å få et greit kamera? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Ikke stort, du kommer faktisk bedre ut ved og kjøpe fjordårets modell enn en helt ny modell både på spesifikasjoner og pris siden det ikke har vært store revolusjonen angående bildekvaliteten, er mer at nyere kameraene har fått implementert mer så som wifi, panorama, gps, facebook, etc. Endret 24. november 2012 av Nautica Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Har du noen konkrete forslag? Trenger ikke noen sånne fancy funksjoner som direkte tilkobling til facebook og sånt. Hvordan er det forresten med videoopptak på sånne digitalkameraer? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ikke jeg, men Akam har en fin artikkel angående dette 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå