Gå til innhold

Kommer problemet lettere igjen om jeg skrur av pc/ logger av? Bedre og la pc stå på?

Anbefalte innlegg

Problemet med laptopen var at den låste seg som om ctrl tasten konstant var trykt ned. Men det var og er ikke noe galt med noen av tastene tvert imot er tastene i tipp topp stand.

Problemet som ligner at noen konstant holder ned ctrl tasten er kanskje en windows feil eller programvarefeil eller maskinvarefeil. Jeg vet ikke kanskje noen her vet mere om det?

Dette problemet med ctrl tasten oppstod helt plutselig mens pc var i bruk og løste seg plutselig igjen, etter flere timers forsøk med restart og ulike programmer.

Mer om laptopens problem kan lese her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1475665

Men det jeg lurer på her i denne tråden er om det har lettere for og skje igjen om jeg logger av avslutter pc?

Problem med en tast kan høres ut som om et bagatell men det er det ikke! Oppstår dette problemet kan en ikke en gang skrive inn brukernavn og få logget på da en kan ikke skrive noe som helst.

Ville du skrudd av pcen? Ville du logget av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ha på en pc hele tiden sliter jo mye mer på pcen da. Så greit at du kanskje løser taste problemet ditt, men over tid vil pcen ta kvelden raskere.

Hvor lang tid noe slikt tar vet en jo ikke. Men vifter osv får jo mer støv, og pcen utvikler mer varme, som igjen ødelegger hardware.

Ville vel brukt mer tid på å finne ut hvorfor problemet oppstår og eventuelt hva som kan løse det.

Om det ikke finnes noen enkle løsninger, så er jo reinnstallering av Windows mye bedre enn å bare "stikke hodet i sanden" og "glemme" problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...