Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows feil virker inn på funksjon av taster.

Anbefalte innlegg

Hei jeg fant litt ut av mystiske problem jeg hadde med Laptop. Problemet var at "Ctrl tast låste seg". Laptop oppførte seg som om Ctrl tast var trykket inn konstant. Uten at det er noe galt med noen av tastene. Brukte tid på og skjønne hva som gjorde at ikke kunne skrive noe som helst, men istedenfor at ting blinket og tekst kopierte seg av seg selv når en forsøkte og skrive noe.

Jeg er redd for at det skal skje igjen. Siden det ikke en gang hjalp og koble til annet tastatur på pc, ei heller innstillinger der fikk opp eget tastatur på skjermen og koblet av ctrl tast, for selv om skrudde den av via det tastaturet, var den likevel som om var trykket inn. Pc fungerte selv ikke normalt etter svært mange restarter av pc.

Kjørte systemsjekk for og sjekke at windows fungerte riktig, etter det fungerer pc bra.... Noe som var svært merkelig!?

Det er ikke noe i veien med selve tastene på tastaturet alle disse tastene er i topp stand.

Jeg lurer også på hva som er galt med pc, er det en programvare feil eller maskinvare feil, hvor sitter slik feil? hva tror dere?

Denne laptopen har fungert helt fint siden vi kjøpte den for 3 måneder siden. Så plutselig dette problemet. Kom ganske tidlig på dagen i går. Ikke fungert igjen før mange har prøvd en mengde ulike ting så plutselig funger igjen etter den systemsjekken på windows.

Andre som har opplevd lignende?

Ville du stolt på denne laptopen?

Endret av Katarinae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...