PugLars Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hei, har kjøpt en HTC One X på netonnet.no denne uken, men ser ut som de har importert den ifra belgia/luxenburg/nedeland, da tlf har kun de språk-innstillingene pluss engelsk og tysk med respektive landsmodus for engelsk/tysk, men Ifølge annonsen til Netonnet.no er språket skandinavisk, noe som da ikke stemmer, men er det mulig å oppdatere språket til Norsk på en enkel måte, eller er det kjørt, for da leverer jeg heller tlf tilbake, da jeg syns det blir slitsomt å ha en engelsk tlf. MVH Lars Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hmmm.. høres litt merkelig ut.. trodde alle Android mobiler kom med alle språk tilgjengelig i setup under languages and input? Lenke til kommentar
PugLars Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Hei, gjorde ikke det, men etter å ha lest på tråden til HTC ONE X fant jeg en APP som løste hele saken, nemlig morelocal2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå