:utakt Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jula står for døren, og jeg sliter like mye hvert år. Hva skal jeg ønske meg? Jeg syns liksom jeg har det jeg trenger og greier meg med det. Så skjønner jeg jo at samboer og familie syns det er hyggelig å gi meg noe, på samme måte som at jeg syns det er hyggelig å gi dem noe. Så et eller annet må jeg jo greie å komme på at jeg ønsker meg. Som regel lander jeg på bøker, film/musikk og klær, men det blir litt "nødløsning" for å i det hele tatt ha noe å komme med.. Har dere andre forslag? Jeg er mann på 29, dessverre ingen spesielle hobbyer eller interesser .. Tar i mot tips med takk! Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Vel, når du har alt.. gadgets! http://www.gadgets.no/shop/frontpage.html Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Personlig gidder jeg ikke å fortelle folk hva jeg vil ha. Hvis de ikke kjenner meg så godt at de vet det trenger de vel heller ikke kjøpe noe. Hvis du ikke selv vet hva du vil ha, så trenger du vel ikke noe? Høres sikkert douche ut, men altså, noe annet enn personlige / nyttige gaver er jo meningsløst og har ødelagt hele juletradisjonen. "Det er tanken som teller" sier folk som ikke har lagt en dritt i gaven og bare gir for å gi. Endret 24. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ønsk deg penger til gode forhold, så slipper du å drukne i ting du aldri kommer til å bruke/verdsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå