Gå til innhold

På tide å få gjort noe med aggressive/militante venstreradikale grupperinger!

weebl

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har jeg sett flere og flere saker i nyhetsbildet hvor medlemmer av "nye" sos rasisme, Tjen folket, RKU (Revolusjonær kommunistisk ungdom) og nå senest i går kveld "blitzere" gå til angrep og nærmest drive med "krigføring" mot høyreekstremister. I tillegg så er Trondheim hvor jeg bor nedklistra med propagandaplakater fra disse grupperingene.

Jeg ikke støtter nynazister og høyreekstremisters ideologier, forsåvidt heller ikke de venstreradikale, men jeg mener at alle bør ha en rett til å mene det de vil, et sunt demokrati skal ha plass for alle meninger og ideologier så lenge det kun er tanker og ord og ikke handlinger slik vi ser nå.

Det ser ut som om disse grupperingene har hatt en større framgang siden den 22. Juli, ikke så overraskende da mange viser avsky imot høyreekstremisme ved å stille seg på motsatt side.

Jeg synes at Høyreekstreme og nynazister har gjort veldig lite utav seg her til lands de siste årene (nå kan det jo være at jeg enkelt og greit ikke har fått med meg en del nyheter) mens det har vært en vekst i voldelige handlinger fra venstreekstreme/radikale.

Det burde vel ikke være så vanskelig å få luket ut uro momentene i disse grupperingene som oppfordrer til vold? eller er det slikt at det i staten/rettsvesenet sine øyne er "greit" å være venstreradikal? mens at de som er på andre siden av skalaen er "ondskapen selv"?

Er det ikke snart på tide at noen setter en stopper for disse voldshandlingene? og da luke ut de voldelige elementene fra begge sider, det er nok bare et spørsmål om tid før noen bøter med livet i en av disse slagsmålene som har pågått i det siste.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

22/7 er høyreekstremisme. Holocaustbenektere er sentrum (populister).

"Høyre" er eliten i samfunnet. Frimurerne er "høyre". EU-motstandere er "venstre" i Norge.

Når man hører på PST blir man fort dum

Fare for en "911-aksjon" i Norge = fare for at vestlig etterretning sprenger hele regjeringskvartalet

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja. Man blir aldri kvitt det. Og jeg vil hevde, uten snev av ironi, at det er bedre at rotløs ungdom finner grupperinger som banker hverandre, enn at de sitter innendørs mutters alene og blåser seg opp. De fleste vokser seg av det, og man har en mulighet til enklere kontroll over dem når de "organiserer seg".

Gjelder selvsagt uansett politisk og filosofisk retning man måtte finne sin bibel i.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Gjelder selvsagt uansett politisk og filosofisk retning man måtte finne sin bibel i.

Som om "høyre"/"venstre" er en ideologi, ikke hvem man representerer :(

22/7 -> væpning av politi -> høyrekreftene styrker seg

22/7-høringer -> terrorøvelser som rutine -> høyrekreftene styrker seg

(det er derfor intetsigende 22/7-høringer overføres hele dager)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...