JFM Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hei Dama har en HTC Desire. Men denne er begynt å fjuske litt, spesielt på batteriet. Så jeg tenkte at jeg kanskje skulle gi henne en ny telefon til jul. Men er litt usikker på hvilken. Tenker da på en telefon til rundt 2000kr, og som kjører android. Har tenkt litt på Sony Xperia go. Hva tror dere? Er litt usikker på om 3.5" skjerm blir litt lite, siden hun bruker telefonen en del til surfing. Får man kanskje mere telefon for pengene om man f.eks går litt opp i pris å kjøper en LG Optimus 4X HD, en Samsung Galaxy S III Mini eller en Samsung Galaxy S II? Kunne og vært greit med en telefon med bredt utvalg i custom-rom PS: Har selv en Galaxy S3 Endret 24. november 2012 av JFM Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Sony xperia p er den jeg anbefaler for tiden, med mindre du må ha de alelr råeste. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hei Dama har en HTC Desire. Men denne er begynt å fjuske litt, spesielt på batteriet. Så jeg tenkte at jeg kanskje skulle gi henne en ny telefon til jul. Men er litt usikker på hvilken. Tenker da på en telefon til rundt 2000kr, og som kjører android. Har tenkt litt på Sony Xperia go. Hva tror dere? Er litt usikker på om 3.5" skjerm blir litt lite, siden hun bruker telefonen en del til surfing. Får man kanskje mere telefon for pengene om man f.eks går litt opp i pris å kjøper en LG Optimus 4X HD, en Samsung Galaxy S III Mini eller en Samsung Galaxy S II? Kunne og vært greit med en telefon med bredt utvalg i custom-rom PS: Har selv en Galaxy S3 Lefdal har 4x til 2300,- i dag. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Optimus 4x er nok det beste valget. Spesielt nå som lefdal selger den til 2400. 1 Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ville anbefalt HTC One S til 2599 på cdon og dustin home. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg trodde alle damer ville ha iPhone? En 4 (uten S) koster ca 2800 fra Apple, og den er fortsatt raskere, og har bedre skjerm, enn de fleste billige Android-telefoner. Eller er det mange gode tilbud på Windows Phone 7.x-telefoner nå som 8.x har kommet, så Lumia 900 til under 1500 før helgen (uten abonnement og opertørlås). Dette var bare et par forslag dersom ikke Android er et krav. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Tilbudet fra lefdal gikk fra meg Andre forslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fortsatt http://www.amobil.no/artikler/sony-xperia-p/110129 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Xperia P har jo ikke støtte for minnekort. Noen alternativ som har det? Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Huawei Ascend P1 får du for 2295 på Lefdal. Test: http://www.dinside.no/898504/huawei-ascend-p1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/LGP880BLACK/lg-optimus-4x-hd-p880-smarttelefon-sort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå