Gå til innhold

Ny mobil til dama (julegave). Forslag?

JFM

Anbefalte innlegg

Hei

Dama har en HTC Desire. Men denne er begynt å fjuske litt, spesielt på batteriet.

Så jeg tenkte at jeg kanskje skulle gi henne en ny telefon til jul. Men er litt usikker på hvilken.

Tenker da på en telefon til rundt 2000kr, og som kjører android.

Har tenkt litt på Sony Xperia go. Hva tror dere? Er litt usikker på om 3.5" skjerm blir litt lite, siden hun bruker telefonen en del til surfing. Får man kanskje mere telefon for pengene om man f.eks går litt opp i pris å kjøper en LG Optimus 4X HD, en Samsung Galaxy S III Mini eller en Samsung Galaxy S II?

Kunne og vært greit med en telefon med bredt utvalg i custom-rom ;)

PS: Har selv en Galaxy S3

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Dama har en HTC Desire. Men denne er begynt å fjuske litt, spesielt på batteriet.

Så jeg tenkte at jeg kanskje skulle gi henne en ny telefon til jul. Men er litt usikker på hvilken.

Tenker da på en telefon til rundt 2000kr, og som kjører android.

Har tenkt litt på Sony Xperia go. Hva tror dere? Er litt usikker på om 3.5" skjerm blir litt lite, siden hun bruker telefonen en del til surfing. Får man kanskje mere telefon for pengene om man f.eks går litt opp i pris å kjøper en LG Optimus 4X HD, en Samsung Galaxy S III Mini eller en Samsung Galaxy S II?

Kunne og vært greit med en telefon med bredt utvalg i custom-rom ;)

PS: Har selv en Galaxy S3

Lefdal har 4x til 2300,- i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg trodde alle damer ville ha iPhone? En 4 (uten S) koster ca 2800 fra Apple, og den er fortsatt raskere, og har bedre skjerm, enn de fleste billige Android-telefoner. Eller er det mange gode tilbud på Windows Phone 7.x-telefoner nå som 8.x har kommet, så Lumia 900 til under 1500 før helgen (uten abonnement og opertørlås). Dette var bare et par forslag dersom ikke Android er et krav.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...