Gå til innhold

[Løst] Ice.net til å game?


Leifty

Anbefalte innlegg

Jeg bor litt utenfor byen og får ikke bedre bredbånd enn 1/0,2 mb. Så jeg har tenkt litt på mobile bredbånd, og etter å se på dekningskart så har ICE helt klart best dekning i mitt område. Noen som har noen erfaringer med hastigheten til dette nettet eller kanskje om hastigheter til andre mobile bredbånd? Nettet skal brukes til gaming og musikk samtidig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For gaming er ditt nåværende nettverk overlegent alle trådløse. Dette gjelder spesielt mot ICE som trolig er dårligst i klassen på latency (ping) og høyst tvilsomme på hastighet. Skal du over på trådløst for spilling, så bør du vente til 4G kommer (neste år?). Hvis du skal bytte til mobilt bredbånd, så bruk heller 3G til 4G kommer.

Lenke til kommentar

Huset mitt ligger ca 50meter fra 4G nettet til netcom, og kan jo dessverre ikke fly huset nærmere. Men jeg får vel bare vente til det kommer bedre tilbud går jeg ut ifra.

Problemet er jo egentlig bare at det er såpass mange på nettet her hjemme, at det er tregt. Er det mulig å ha to adsl bredbånd i samme hus? Siden dette er jo et alternativ jeg er villig til å bruke :p så dårlig er det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...