skykake Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Trenger nytt headsett, etter g35 tok kvelden etter noen mnd bruk. Tips? Mest beregnet til gaming! Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Trenger det å være trådløst? Synd du ikke gikk inn på komplett.no i går da det var Black Friday salg.. Mange gode headsett var svært billige, men det var bare i går. Lenke til kommentar
tehDaze Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvis du vil ha ett skikkelig gamer headsett ville jeg ha sett på Astro A50/A40! http://www.astrogaming.com//Black-Friday-Cyber-Monday-Deals De har fortsatt sitt BlackFriday salg, så ta en titt. Selv har jeg Corsair 1500 og de funker veldig bra, er kjempe fornøyd men vil ha trådløse Så på meg blir det nok Astros neste gang Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Kjøp lyd av noen som kan det: Sennheiser, beyerdynamic etc. Da snakker vi kvalitet. Jeg har Sennheiser PC360 og er meget fornøyd. Hvis du går denne veien anbefaler jeg deg å kjøpe et lydkort. Endret 25. november 2012 av Daxen Lenke til kommentar
skykake Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Har ikke særlig lyst på trådløst, har sett litt på g930, men har hørt mye rart om disse. Har tenkt på Sennheiser pc360, men man trenger vel lydkort for å få optimal effekt. Fungere de brukbart uten et bra lydkort? Så kan jeg evt kjøpe lydkort senere? Hvis jeg kjøper lydkort, finnes det vel flere headset uten mic som er ganske så bra også? Endret 25. november 2012 av Ruby91 Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvis du ønsker GOD lyd, så bør du styre unna "gaming" headset og kjøpe noen som er rettet mot musikkbransjen. Så kjøper du deg heller en mic du har på pulten eller noe. Selv foretrekker jeg det da folk slipper å irritere seg over pusten og hver gang du knasker på noe godt. Merkene som er nevnt: Sennheiser og Beyerdynamic lager begge headsett med mye lydsignatur som kan passe til gaming. De har godt med bass, kanskje noe mer enn en enkelte HiFi folk liker, men bassen er nyansert og bærer ikke preg av "farging" som billigere headsett stort sett gjør. Selv ville jeg nok valgt Beyerdynamic DT770 Pro (32 Ohm om du skal bruke de på mobilen osv, og 80 Ohm om du skal bruke den med lydkort som har interegrert amp og 250 om du er spesielt interessert og vil drive de med sterk amp). Sennheiser har mange gode headset, men sjekk også ut Audio-Technica ATH-M50. Den har mange av de samme egenskapene, men er mer portabel da den kan legges sammen. Også har den et mer moderne design. Husk at god lyd er veldig subjektivt, så det som er nirvana for noen, høres ut som søppel for andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå