Gå til innhold

Spørsmål ang. Netflix

KatrinaS

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg liker Netflix veldig bra, og har sett på mange filmer og serier, MEN. Det er mange serier som ligger mange sesonger bak. For eksempel top gear, ligger veldig langt bak. Men det jeg helst vil ha, er The Walking Dead sesong 2 og 3. Er det mulig at de legger inn dette snart? Og hvorfor har de ikke like bra utvalg som den amerikanske?

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bruk den "norske" netflix. Unblock-US + US Netlix = $5 + $8 = $13(73,- NOK). Det vil si billigere enn kun "norske" Netflix. Du kan også bruke US Netflix på netflix.no(uten DNS/Proxy) og se innhold som er kun tilgjengelig i Norge.

Jeg har prøvd å få gjort dette, men får ikke lov av foreldrene mine så det går nok ikke :/
Lenke til kommentar

Ikke bruk den "norske" netflix. Unblock-US + US Netlix = $5 + $8 = $13(73,- NOK). Det vil si billigere enn kun "norske" Netflix. Du kan også bruke US Netflix på netflix.no(uten DNS/Proxy) og se innhold som er kun tilgjengelig i Norge.

Jeg har USA konto på netflix og det koster 46 kr pr mnd med ubegrenset film. Virker i Norge også men jeg er ikke sikker på om dette vil fortsette når gratis prøveperiode er over. Hvis det gjør det vil alle kunne få netflix til halv pris ved å registrere us konto og likevel se i Norge:)

Lenke til kommentar

Jeg har USA konto på netflix og det koster 46 kr pr mnd med ubegrenset film. Virker i Norge også men jeg er ikke sikker på om dette vil fortsette når gratis prøveperiode er over. Hvis det gjør det vil alle kunne få netflix til halv pris ved å registrere us konto og likevel se i Norge:)

Det vil fortsette etter trial er over. Mange har brukt US Netflix i mange år før Netflix kom til Norge. Er bare å bruke en VPN/Proxy til å registrere seg så får man kjøpt. Spørsmålet er om det vil være mulig å logge inn på netflix.no med en US account etter hvert.

Lenke til kommentar

Foreløpig er det akkurat det jeg gjør. VPN har jeg ikke lenger. I følge us netflix vil jeg kunne logge meg inn i alle land hvor netflix er tilgjengelig men da vil jeg få de lokale filmutvalgene.

Lite trolig at Norge vil bli anderledes så jeg har nok netflix til halv pris resten av livet :)

Lenke til kommentar

Du motsier deg selv litt nå. De vil ikke endre på den amerikanske prisingen for Netflix, ergo er det billigere for nordmenn å bruke Unblock-US eller en annen VPN/Proxy tjeneste for å kjøpe US Netflix.

jada.

Alle som har us konto får netflix for 46 kr. Etter du har meldt deg inn kan du kutte ut VPN og leve med norsk utvalg......

Alle amerikanere kan ta med seg medlemskapet sitt til resten av verden. Dvs at en us konto kan brukes i Canada Uk og skandinavia.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mister man muligheten til norske undertekster på filmer når man bruker US-konto?

Edit: La ikke merke til at tråden begynner å bli noen uker.

Begynner å bli litt gammel ja. Den begynte med at utvalget på den norske var litt dårlig. Den endte opp på en helt annen måte, og jeg fikk ikke særlig ut av tråden akkurat.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...