svas Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei, Noen som kan noe om denne? Hvordan er den til spilling? Og hvordan er den i forhold til andre LCD 19 tommere? Erfaringer med denn? Lenke til kommentar
svas Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Glemte å si at jeg kan få denne for kr. 5000.- helt ny. Er det en bra pris? Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 5000 kroner? Er det butikkpris eller kompis pris? 5000 kroner høres vel bra ut det... Lenke til kommentar
svas Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Det er kompis pris. Men skjermen er helt ny. Esken er ikke åpnet etter at den forlot fabrikken. Hvordan er denne skjermen ellers? Lenke til kommentar
pser Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har selv lett lenge etter reviews og info om denne skjermen uten å funnet noe særlig. Så her forleden på en tysk side at en nesten tilsvarende skjerm L1910P fikk greit nok som konklusjon og når jeg ser på spec'en til L1910B på www.lgenordic.com blir jeg enda usikker om det er verdt å kjøpe. Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå