Ron Burgundy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har da gjort det store. Ønsket å leke meg litt etter skolen i går. Installerte emerge desktop som ikke støtter windows 8. Brukergrensesnittet virker ikke, tilnærmet ingen interaksjon (høyreklikk, start meny, ingenting) Har launchy installert fra før som kan brukes, selv om det går ca 4-5 min fra jeg trykker "kontrollpanel" til det dukker opp. Ett klikk der bruker 3-4 min på å reagere. Programmet er ikke mulig å avinstallere gjennom kontrollpanel, men man kan skifte til "vanlig windows" gjennom høyreklikk på skrivebordet. Men det fungerer ikke, får ikke høyreklikket. Er ute og kjøre her, og takknemlig for alle tips!! Rimelig desperat for alt som ligger der kan man si! Dokumenter osv. Får ikke kopiert over... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ville bootet opp i safe-mode og kjørt en gjenoppretting til siste punkt før du installerte dette programmet? Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Kommer meg ikke in i safemode? Har prøvd en del ganger... F8 og shift+F8, kommer meg ikke inn... ikke fra innsiden av w8 heller, da jeg ikke får opp msconfig... Skal prøve noen ganger til Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Har nå etter mange restarts kommet meg inn i sikker modus. Alt er som før, bare med dårlig oppløsning og uten nett! Samme shellet, kommer ingen vei... aner litt uråd her nå! Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Windows 8 har en funksjon der du kan resette os'et, men beholde dokumenter. Kommer du til den? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Der hvor du velger safemode skal du vel også kunne velge "reparer datamaskinen" eller noe lignende. Derfra kan du også kjøre gjenoppretting. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Klarte kun å karre meg til å boote neste gang til sikker modus gjennom msconfig... Hadde jeg enda bare kommet til en av disse blå bildene http://www.howtogeek.com/107511/how-to-boot-into-safe-mode-on-windows-8-the-easy-way/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå