00kri Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hei, Skal til på monteringa av høyttalere nede ved beina på e36. Kjøpte noen 13cm (5.25") som skal være like store som de org. Hvordan får jeg løsna plasten foran høyttalerne? Vet det er en skrue på passasjerside, men finner ikke ut av førersiden. Noen som har peiling? Høyttalerne har også løse diskanter som jeg tenkte å plassere i mellomtoner "gitteret" i dørene, (en diskant og en mellomtoner i døra, diskanten i døra er vel på 1", så plasserer den derfor i mellomtoner. Tenker å bruke de gamle kablene fra diskanten, funker dette? Hadde vært greit om jeg kunne bruke de gamle høyttalerkablene, så jeg slipper å trekke nye. Er dette mulig? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hei, Skal til på monteringa av høyttalere nede ved beina på e36. Kjøpte noen 13cm (5.25") som skal være like store som de org. Hvordan får jeg løsna plasten foran høyttalerne? Vet det er en skrue på passasjerside, men finner ikke ut av førersiden. Noen som har peiling? Høyttalerne har også løse diskanter som jeg tenkte å plassere i mellomtoner "gitteret" i dørene, (en diskant og en mellomtoner i døra, diskanten i døra er vel på 1", så plasserer den derfor i mellomtoner. Tenker å bruke de gamle kablene fra diskanten, funker dette? Hadde vært greit om jeg kunne bruke de gamle høyttalerkablene, så jeg slipper å trekke nye. Er dette mulig? Plasten foran høyttalerne løsnet jeg enkelt med en liten flat trekker. Det er fult mulig å bruke gamle kabler. Har du mulighet, sjekk kablene for eventuelle skader før du begynner å montere Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det er mulig å bruke de gamle kablene ja, men det blir ikke bare å koble til for de nye høyttalerene dine har et separat delefilter som du må bruke Lenke til kommentar
00kri Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Har nå montert de og de spiller greit, men fikk ikke med noe separat delefilter, så plugga bare inn og spilte. Håper ikke det er noe problem med dette? Er forresten noen pioneer ts-a131ci Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Stemmer, delefilteret er bygget inn i hver høyttaler på det greiene der Ikke veldig lettdrevet det der, så en forsterker gjør nok underverker. Endret 7. desember 2012 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå