Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Montere høyttalere (front, ved beina) e36

00kri

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal til på monteringa av høyttalere nede ved beina på e36.

Kjøpte noen 13cm (5.25") som skal være like store som de org.

Hvordan får jeg løsna plasten foran høyttalerne? Vet det er en skrue på passasjerside, men finner ikke ut av førersiden.

Noen som har peiling? :)

Høyttalerne har også løse diskanter som jeg tenkte å plassere i mellomtoner "gitteret" i dørene, (en diskant og en mellomtoner i døra, diskanten i døra er vel på 1", så plasserer den derfor i mellomtoner. Tenker å bruke de gamle kablene fra diskanten, funker dette?

Hadde vært greit om jeg kunne bruke de gamle høyttalerkablene, så jeg slipper å trekke nye. Er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Skal til på monteringa av høyttalere nede ved beina på e36.

Kjøpte noen 13cm (5.25") som skal være like store som de org.

Hvordan får jeg løsna plasten foran høyttalerne? Vet det er en skrue på passasjerside, men finner ikke ut av førersiden.

Noen som har peiling? :)

Høyttalerne har også løse diskanter som jeg tenkte å plassere i mellomtoner "gitteret" i dørene, (en diskant og en mellomtoner i døra, diskanten i døra er vel på 1", så plasserer den derfor i mellomtoner. Tenker å bruke de gamle kablene fra diskanten, funker dette?

Hadde vært greit om jeg kunne bruke de gamle høyttalerkablene, så jeg slipper å trekke nye. Er dette mulig?

Plasten foran høyttalerne løsnet jeg enkelt med en liten flat trekker. Det er fult mulig å bruke gamle kabler. Har du mulighet, sjekk kablene for eventuelle skader før du begynner å montere :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...