Gå til innhold

[Løst] Spill kjører på Integrert Grafikk.. (RS)


Kimmix

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Alienware M14x R1, den har Intel HD 3000 og Nvidia GeForce GT555M GPU, når jeg prøver å kjøre RuneScape vill ikke PCen kjøre med Nvidia Kortet. Uansett hva jeg gjør, velger at hoved GPU er Nvidia i nvidia kontrollpanel, velger at java skal kjøre med nvidia, velger at jagexlauncher skal kjøre med nvidia osv... det kjører bare i Intel HD 3000! Hva er problemet? Har prøvd å finne ut av det i en god stund nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange spill vil fortsatt tro at det er Intel HD Graphics som er det arbeidende kortet til tross for at Nvidia-kortet tegner grafikken, det er fullt mulig du bruker Nvidia-kortet nå og likevel får dårlig ytelse fordi Runescape er et dårlig optimalisert spill.

En annen mulighet er at Optimus ikke fungerer som det skal, med tanke på hvor mange spill som sliter med Optimus hadde det ikke overrasket meg om det er forklaringen.

Lenke til kommentar

Jeg sjekka MSI Afterburner, og det står at Core Speed, shader speed etc.. kjører på 0 Mhz, så det må kjøre på Intel HD Graphics.. Kan også BARE velge Safe Mode og Software, når jeg trykker på OpenGL så står det "Runescape were unable to enter that display mode" og DirectX står ikke der i det heletatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...