D-600 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvordan få usb på denne skjermen til å fungere? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=744051#extra Trodde en bare kunne plugge i usb i skjerm,men det virker ikke. Må en ha en usb kabel fra maskinen og opp i skjermen før en kan bruke feks ub mus/tastatur rett i skjermen? Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg fikk samme problemet selv med min U2711. Jeg påstår at jeg fikk drivere fra Windows update en gang i fortiden. Sjekke under valgfri oppdateringer i Windows update å se om du har noe der? Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Takk for tips! Sjekket nå, har innstallert alle, både viktige og valgfrie.... Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Du må nok ha USB kabel fra skjermen til PC'en ja. Ikke mulig å få USB portene til å virke uten det. Har selv en Dell 27" med USB porter og bruker kabel fra skejrm til PC. Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Du må nok ha USB kabel fra skjermen til PC'en ja. Ikke mulig å få USB portene til å virke uten det. Har selv en Dell 27" med USB porter og bruker kabel fra skejrm til PC. Det er jo viktig, tok det som en selvfølge. Kanskje jeg burde ha leste hele spørsmålet Men ja, du må han en USB kabel fra baksiden av skjermen til PC-en din. Kabelen følger med skjermen din. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Ok, takker folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå