Zemeckis Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei Jeg skal droppe pc og kjøpe meg noe jeg har ønsket lenge.Nemlig et hjemmekino anlegg.Vil dere anbefalle JVC THA35R ?Er den bra til 3995?Kan jeg kjøpe en optisk kabel og koble anlegget til ps2 maskina mi?Og er det slik at man kobler til høyttalerene vær for seg?Skal nemlig kun bruke 3 i første om gang,grunnet litt dårlig plassering av tv og sofaen Og jeg vil gjerne at dere holder dere til topic og vil ikke ha noe av "Hvorfor ikke en pc med Logitch Z-680 høyttalere" og slik. :wink: Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Sorry, men slike anlegg er stort sett bare tull. Slike sett er myntet på de samme som kjøper stereoanlegg og setter stativhøytalerne oppå hverandre i en bokhylle. Og lydkvaliteten på slike sett er (nesten) like elendig som fra høyttalerne i tven. Du får riktignok lyd i flere kanaler, men det er jo ikke en garanti for en god film/spill opplevelse. Høyttalerne skal lage et lydbilde som omgir deg (surround), men det låter i steden som 5 små plastbokser pluss en romlekasse. Du ville ikke ha spørsmål om "HVorfor ikke en pc med Logitech Z-680?" og jeg skal derfor ikke spørre om det. Bare fortelle at det er EKSTREMT mye bedre. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Om du har dagbladet fra i dag, meina eg at eg såg annonse for et par heimekinoanlegg som såg ok ut. Skal du ha nogenlunde akseptabel lyd til bruk både til film og musikk, bør du opp i ca 10-15000kr klassen. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Tror dette er en kurant mellomting. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 skal du ha kurant hjemmekino må du nok opp med 15-20 lapper (amp + høyttalere) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Okey,da har jeg dummet meg ut litt da :oops: Og Whoppass Cheese vil si at du har rett.Trudde kanskje sånn hjemmekino anlegg var bra jeg skjønner dere.Så da trur jeg at jeg skal gå for det Logitech settet,jeg vil vel kunne koble det til ps2 maskina med en optisk kabel(som ps2 støtter?)Logitech gir altså mer for pengene en det hjemmekino anlegget gjør da? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 skal du ha kurant hjemmekino må du nok opp med 15-20 lapper (amp + høyttalere) du kan nok få det ned i 10k... kanskje litt mer og fremdeles ha ganske bra lyd vil nå jeg si... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 kusina mi kjøpte nettop et hjemmekino annlegg phillips lx8200,lyden var ikke så verst bassen var litt dårlig men satelitene var ikke så verst 40w på hver,selvsagt kjøpt på expert. Spør du meg skal man ha orntlig hjemmekino bør man handle hos folk som har peil som hi-fi klubben. Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Tror dette er en kurant mellomting. Vel, du trenger jo forsterker i tillegg og da blir det fort 10k++. Okey,da har jeg dummet meg ut litt da Og Whoppass Cheese vil si at du har rett.Trudde kanskje sånn hjemmekino anlegg var bra jeg skjønner dere.Så da trur jeg at jeg skal gå for det Logitech settet,jeg vil vel kunne koble det til ps2 maskina med en optisk kabel(som ps2 støtter?)Logitech gir altså mer for pengene en det hjemmekino anlegget gjør da? Ja så vidt jeg husker så har Z-680 optisk inn, så da bør det virke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå