Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Merkelig problem med laptop problem med programvare?

Anbefalte innlegg

Anbefaler heller og lese denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1475665

I går ble det plutselig følgende problem med en felles laptop som forøvrig er godt beskyttet mot virus:

Jeg skulle lagre noen bilder fra nettet, jeg klikket på bildet og klikket på lagre som jeg pleier.

Jeg lagret flere bilder men det gikk ikke an å skrive inn nytt navn på noen av bildene! For det var ikke mulighet til å skrive inn ny tekst.

Det var når jeg skulle lagre bilde jeg merket at problemet oppsto.

Var også på internett når problemet oppsto og hadde for eksempel oppe en fane hvor jeg hadde lest gjennom en tråd, og var kommet til side 5. Når jeg trykte tilbake ved og trykke på pil øverst til venstre den knappen jeg pleier og bruke.

Kom det istedenfor opp en ny fane i tillegg som var på side 4.

Jeg trykket flere ganger tilbake (i den fanen som var på side 5) ved å trykke på den knappen jeg pleier og bruke og det kom bare opp flere nye faner som var på side 4.

Trykket jeg tilbake ved å klikke på nevnt pil i en av disse nye fanene som var på side 4 kom det opp ny fane i tillegg som var på side 3.

Jeg hadde videre noen dokument som jeg alt hadde skrevet som jeg skulle lagre. Lagre gikk greit men det var ikke mulighet til å skrive inn nytt navn på noen av dokumentene. Så jeg lagret det forslaget som kom opp og fikk lagret de.

Jeg prøvde videre og starte og skrive ett nytt dokument. Men jeg fikk ikke mulighet til å skrive noe inne i dokumentet. Når jeg skulle skrive i dokument kom det istedenfor opp beskjed,, denne beskjeden skulle jeg ønske jeg hadde sett nærmere på!

Jeg hadde det imidlertid så travelt med det jeg skulle gjøre at jeg tenkte jeg fikk se på det etterpå! -og brukte en annen felles laptop. Dette tok noe lenger tid enn jeg hadde tenkt da jeg fikk en viktig telefon.

Når jeg så skulle se nærmere på laptopen med problem hadde den logget seg av. Og jeg fikk ikke skrive inn passord! For det går ikke an å skrive noe i passord feltet.

En som kan lett mer om pc hadde da dratt hjem.

Jeg tenkte noen ville forså hva som var galt i dag. Men det er det ingen som er her i dag som gjør.

Jeg håper dere kan hjelpe meg med og forstå hva som er galt med denne laptopen! Jeg er dårlig med pc. Jeg vil gjerne bli ferdig med det jeg skulle på denne felles laptop før jeg drar hjem for helga.

Jeg håper noen her skjønner hva som er galt kanskje er det en bestemt knapp jeg har kommet borti med ett uhell eller noe????

Noen som kjenner igjen de spesifikke problemene jeg har beskrevet?

Endret av Katarinae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...