SR13 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hei.jeg tar opp p-matte nå og har snart eksamen i det. Hadde t-matte i fjor, men valgte å ta p for kanskje det kunne være litt enklere. Visste på forhånd at det også kommer til å være vanskelig. Noen som har noen tips på hva jeg burde øve på osv? Takk for svar Srrkid Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg ville kanskje sett om UDIR har liggende gamle eksamensoppgaver? Da får du sett hvilke emner i pensum som er gjengangere! Lenke til kommentar
frilufta Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hei! På nettsiden ndla.no finner du gamle eksamensoppgaver med løsningsforslag. Det er lurt å skaffe seg en oversikt over hvilke type oppgaver som går igjen, og hvilke regler og sammenhenger det er vanlig å teste ut. I tillegg ville jeg ha sett på læreplanmålene for faget, gjerne i kombinasjon med eksamensoppgaver for å se hvordan læreplanmålene blir testet ut i praksis (hvordan de formuleres i konkrete oppgaver). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå