fluffyninja Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 håper jeg vinner denne trenger mer lagring Lenke til kommentar
-Mink1- Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 driver mye med videoredigering og 3d på skolen. hadde vært digg med en oppgradering på min bærbare tvitvi! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 nå får jeg håpe jeg vinner noe, denne trenger jeg virkelig, trenger mer lagring SSDer er ikke lagring. Med 2.5 tb med ssd, så blir det lagret litt på ssd også Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Med 2.5 tb med ssd, så blir det lagret litt på ssd også Du og de RAID-diskene dine 1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kunne vert kjekt å vinne denne Ordet masse har vel egentlig ikke noe med mengde eller antall å gjøre? Har dette endret seg i den siste tiden? Er så vanlig at ordet brukes slik jeg trodde var feil for tiden. 2 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kunne vert kjekt å vinne denne Ordet masse har vel egentlig ikke noe med mengde eller antall å gjøre? Har dette endret seg i den siste tiden? Er så vanlig at ordet brukes slik jeg trodde var feil for tiden. Helt riktig. Det er så mange som misbruker ordet masse. Masse har ingenting med mengde eller antall å gjøre, i hvert fall ikke per definisjon i dag. Men det er jo sånn språk utvikler seg, og om noen år blir nok definisjonen i ordboka endret. Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 nå får jeg håpe jeg vinner noe, denne trenger jeg virkelig, trenger mer lagring SSDer er ikke lagring. Og hva mener du det er? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Og hva mener du det er? SSDer skal ikke brukes til å lagre data. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 altså, det jeg mente med lagring var at jeg ville ha alle spillenen mine på den, nå har jeg de på en 500GB harddisk, med en 500GB ssd ville vært susen, har jo bare en 30GB ssd nå, så fint med oppgradering, har ikke spesielt råd til 500GB ssd, ganske så dyrt med en slik Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 SSDer skal ikke brukes til å lagre data. Det er vel strengt tatt ikke opp til deg å avgjøre og selv om SSD'er ikke er helt på høyde med HDD når det kommer til failure rate så er de på god vei til å bli bedre. Dessuten så lagrer man jo OS'et på systemdisken. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det er vel strengt tatt ikke opp til deg å avgjøre og selv om SSD'er ikke er helt på høyde med HDD når det kommer til failure rate så er de på god vei til å bli bedre. Dessuten så lagrer man jo OS'et på systemdisken. Dagens og fremtidens bruk av SSDer er bufring og caching av data, de har aldri vært ment for å brukes som lagringsdisker. Til slikt har man snurredisker. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Dagens og fremtidens bruk av SSDer er bufring og caching av data, de har aldri vært ment for å brukes som lagringsdisker. Til slikt har man snurredisker. Hvor har du dette fra? Skikelig kverrulant du! hehe Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Dagens og fremtidens bruk av SSDer er bufring og caching av data, de har aldri vært ment for å brukes som lagringsdisker. Til slikt har man snurredisker. Tull. OS og spill/programmer bør ligge på en SSD om man har plass. Episke forbedringer i performance. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Skal bare fylle den opp med feriebilder. Har ikke mer plass på HDDen. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tull. OS og spill/programmer bør ligge på en SSD om man har plass. Episke forbedringer i performance. OS og spill/programmer er ikke data. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 OS og spill/programmer er ikke data. Pr definisjon er alt som er bygget opp av 0 og 1 data og sist jeg sjekket var fortsatt Os og spill lagret i binærsystemet Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Levert av NetOnNet.no. Men det betyr ikke at selskapet er fra Norge Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Dagens og fremtidens bruk av SSDer er bufring og caching av data, de har aldri vært ment for å brukes som lagringsdisker. Til slikt har man snurredisker. Tror du må omformulere deg litt der: http://www.hardware.no/artikler/na-kan-ssd-er-fa-evig-liv/114886e Dette har jeg egentlig bare ventet på, utviklingen går nemlig fremover Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Tror du må omformulere deg litt der: http://www.hardware....vig-liv/114886e Dette har jeg egentlig bare ventet på, utviklingen går nemlig fremover Den artikkelen sier kun at cellene ikke vil slites ut lenger, det endrer ikke at cellene vil miste data over lengre tid som følge av at ladningen forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå