Nilsen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Denne helgen kan du vinne en helt ny SSD på 500 gigabyte. Konkurranse: Vinn en skikkelig solid SSD med masse plass Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Forsåvidt enkle spørsmål, men det får gå. Er jo for å skape litt blest om et produkt. Tvi, tvi! 1 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 nå får jeg håpe jeg vinner noe, denne trenger jeg virkelig, trenger mer lagring Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Sitter for øyeblikket med 73MB tilgjengelig kombinert på alle diskene mine. Dette hadde kommet godt med. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hadde ikke hatt noe imot å vinne den. Da kunne jeg ha bytta ut den treige HDDen i min bærbare. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 nå får jeg håpe jeg vinner noe, denne trenger jeg virkelig, trenger mer lagring SSDer er ikke lagring. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 SSDer er ikke lagring. Hva for ett merkelig utsagn er det? klart man kan bruke SSD til lagring Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 nå får jeg håpe jeg vinner noe, denne trenger jeg virkelig, trenger mer lagring SSDer er ikke lagring. Når de er på 500GB kan det vel klassifiseres som lagring? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hva for ett merkelig utsagn er det? klart man kan bruke SSD til lagring Bare fordi man kan betyr ikke at man bør. SSDer bør ikke behandles som lagring, men heller et sted der du legger programmer og filer som lett kan erstattes. Når de er på 500GB kan det vel klassifiseres som lagring? Har mer å gjøre med at NAND-minne ikke er i nærheten av like sikkert over tid som magnetisk lagring. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Bare fordi man kan betyr ikke at man bør. SSDer bør ikke behandles som lagring, men heller et sted der du legger programmer og filer som lett kan erstattes. Har mer å gjøre med at NAND-minne ikke er i nærheten av like sikkert over tid som magnetisk lagring. Ja det er greitt nok, men regner med de fleste har/tar backup i dag, så ser ikke det som noe problem. Det er uansett greitt å ha kjapp tilgang til de hyppigst brukte filene. Dessuten så varer ikke en vanlig hdd evig heller. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 En slik hadde virkelig gitt nytt liv til laptopen! *krysser fingre* 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kommentar til siste spørsmål: Produsentens side sier et tall som ikke er å finne blant svaralternativene, så jeg endte opp med å svare et random svar. Ingen er jo riktig... Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kommentar til siste spørsmål: Produsentens side sier et tall som ikke er å finne blant svaralternativene, så jeg endte opp med å svare et random svar. Ingen er jo riktig... Leste du spørsmålet? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jepp. Den spurte etter produsentens tall for skriveytelse, Lenke til kommentar
Megern Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Jepp. Den spurte etter produsentens tall for skriveytelse, Jeg fant nå svaret på siden til produsenten, og det er et svaralternativ. Endret 24. november 2012 av Megern Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jepp. Den spurte etter produsentens tall for skriveytelse, Da anbefaler jeg at du tar en titt på http://www.samsung.com Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hmmm, jeg søkte på SSDen på www.samsung.com og fikk opp modellnummeret med et alternativ som ikke finnes. Men jeg ser nå at det som kom opp, selv om jeg søkte på den modellen, var 256 GB modellen av 840-serien. Merkelig at tallene er annerledes der... Oh, well. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har allerede ryddet plass i kabinettet. 1 Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Bare for å få det i klartekst: Spørsmålet gjelder 840 serien, ikke den utgående 830 serien. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Bare for å få det i klartekst: Spørsmålet gjelder 840 serien, ikke den utgående 830 serien. Eh, har du lest spørsmålene? Det ene lyder slik: Vi har testet lillebroren til dagens premie, SSD 830. Hva ble dommen? Det er kun siste spørsmålet som gjelder 840 serien. Endret 24. november 2012 av Dragonlove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå