snoopafella Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 I oppstarten står det "primary ide channel no 80 pin ide cable connected". Hva betyr det? Jeg har kun en harddisk ¨på denne bus`en og jeg finner jo harddisken i bios og windows. (har sjekket at kabelen står skikkelig i i begge ender.....) Noen som vet?? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 jeg får samme beskjeden på fattern's pc. virker ikke som den gjør noe fra eller til Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Er bare det at jeg ikke får boota fra cd lenger. Velger boot fra cdrom i bios og når den skal til å lese fra cdrom`en restarter den av seg selv og restetter cmos`en. Ganske merkelig.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hvis du ikke har en 80-pins kabel så blir disken noe tregere. Hvis du faktisk har en 80-pins kabel så er den kanskje snudd feil vei, den blå kontakten skal i HK. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det betyr rett og slett at du har brukt en 40 pins kabel i stedet for en 80 pins kabel. Det virker, men du får ikke full hastighet. 40 pins er ATA-33 og ned, mens 80 pins er ATA-66 og opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå