AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Javel... Alt jeg kan tolke fra disse svarene er at det ikke er rart jeg gjør som jeg gjør. Det var alt jeg ville vite. Alle mener jeg ikke burde være sammen med han. Med deres tankegang om at jeg burde slå opp er det ikke rart jeg oppfører meg dårlig i forholdet. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kom med dårlig samvittighet for min oppførsel, og nå ser jeg styggere på han og hva han har gjort tidligere. Vet ikke jeg... Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Dette handler ikke bare om dårlig selvtillit. Dette handler om selvrespekt og samvittighet. Folk som klarer å være utro på denne måten, mangler noe vesentlig som trengs om man skal være i ett forhold. Enkelt og greit. Greit nok at noen kan være så fullstendig "dritings" én gang, og angre på det så fort man forstår hva man har gjort og sier sannheten til "pårørende". Fortsatt er dette noe som er meget hardt å tilgi. Men å gjøre det flere ganger over tid, kan ikke forsvares eller unnskyldes på noen måte. Uansett hva du har opplevd eller hva som har skjedd. Ingen fortjener utroskap og løgn i ett forhold, det er faktisk psykisk mishandling mot din partner, om den personen faktisk elsker deg. Gå frem med sannheten, og gjør det slutt med kjæresten din. Om du faktisk elsker han. *Edit* Om du mener han har gjort deg noe galt, er ikke utroskap og løgn en god metode å ta hevn. Da burde du gjort det slutt for lenge siden. Endret 24. november 2012 av Sending! 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Javel... Alt jeg kan tolke fra disse svarene er at det ikke er rart jeg gjør som jeg gjør. Det var alt jeg ville vite. Alle mener jeg ikke burde være sammen med han. Med deres tankegang om at jeg burde slå opp er det ikke rart jeg oppfører meg dårlig i forholdet. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kom med dårlig samvittighet for min oppførsel, og nå ser jeg styggere på han og hva han har gjort tidligere. Vet ikke jeg... Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 Du sier han har slått deg/skadet deg flere ganger. Vridd håndledd og laget kutt i hodet etc? Synes du det er noe og satse på? Altså... hvilket råd ville du gitt til en venninne i samme situasjon? Det finnes nada med respekt mellom dere, og dermed er selvtillitten din også ganske langt nede. Derfor trenger du bekreftelser og alkohol for å føle deg "fri" til tider. Uansett hva vi sier her inne, skal jeg vedde trusa mi på at du velger og bli værende hos han etter at du har logget deg av diskusjon.no. Makan a gitt... Ser du ikke dette selv altså? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Jeg kom ikke for å krangle. Eller forsvare meg.. Jeg vet ikke.. Virkelig.. Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Fy faen for en kjerring du er. (Alt jeg kan tolke fra disse svarene er at det ikke er rart jeg gjør som jeg gjør.) Du bare leter og leter etter tilgivelse finner du det ikke skaper du det selv i hodet, Kan du bare ikke si jeg tok feil beklager, Jeg skal slå opp kanskje og (den er opp til deg) 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Blir irritert over at du som faktisk kan slippe så enkelt unna vold og slikt, tar så lett på det og faktisk kommer til å bli værende. Snakker av erfaring, unner ingen å vokse opp i et slikt hjem! Vold er rett og slett ikke noe man tilgir. Du har jo ingen form for selvrespekt... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Den korte oppsummeringen her må vel være at du ikke er bra for han, og han ikke er bra for deg. Forholdet BURDE IKKE vare noe lenger. Det er såklart vanskelig å gjøre det slutt etter ett langvarig forhold. Men man må bare bite i det sure eplet og hoppe ut i det. Ellers blir det aldri noe bedre. Selvom du evt tenker at du kan overleve slik det er nå, så må du huske på at kjæresten din ikke har muligheten til å ta samme vurdering, da han ikke vet hva som skjer bak ryggen hans. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Den korte oppsummeringen her må vel være at du ikke er bra for han, og han ikke er bra for deg. Forholdet BURDE IKKE vare noe lenger. Det er såklart vanskelig å gjøre det slutt etter ett langvarig forhold. Men man må bare bite i det sure eplet og hoppe ut i det. Ellers blir det aldri noe bedre. Selvom du evt tenker at du kan overleve slik det er nå, så må du huske på at kjæresten din ikke har muligheten til å ta samme vurdering, da han ikke vet hva som skjer bak ryggen hans. Hvordan kan det vere vanskelig når hun har sikker 3 andre elskere som venter på henne Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 1. Gjør det slutt med typen din! 2. Finn deg en god psykolog. 3. Ikke drikk mer alkohol. 4. voks opp. 5. Kjøp dildo. Sitterer meg selv her. Skriv ut denne og sett en strek over vert punkt etter vert hvert som dem er fullførte. Da takker jeg for meg i denne tråden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal svare på alle kommentarene her en gang. De spriker fra jeg er en dritt kjerring til at jeg burde slå opp siden han er voldelig. Jeg leter ikke etter tilgivelse for hva jeg har gjort, jeg leter etter andre som skjønner min situasjon. Og tydeligvis har jeg overdrevet snakket om vold i forholdet, for han er egentlig en ålreit fyr med et stort hjerte. Og ikke FAEN om han hadde vært voldelig mot vårt barn som noen sier. Dette er noe som skjedde for lenge siden, som hadde har tatt tak i og ordnet opp i. Men som jeg kanskje ikke har klart å tilgi... Skal det være sånn, å skrive her inne, at man må forsvare alt? Ok, kanskje jeg er naiv og burde slå opp med han, men det var ikke det jeg spurte om. Jeg lette bare etter folk med lignende erfaringer. Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvordan kan det vere vanskelig når hun har sikker 3 andre elskere som venter på henne Hun har garantert ikke følelser for de personene hun har vært utro med. Og om hun har vært sammen med kjæresten siden hun var veldig ung, så sier det seg vel selv at det er vanskelig. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hun har garantert ikke følelser for de personene hun har vært utro med. Og om hun har vært sammen med kjæresten siden hun var veldig ung, så sier det seg vel selv at det er vanskelig. Joda det er sant Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) utro mennesker mangler noe i hodet, beklager.. Er ikke den litt drøy? Personlig kunne jeg aldri ha klart å vært utro, men hvem som puler hvem er omtrent bagatellmessig sett fra naturen sin side. Jeg har kompiser som har vært utro, det er deres valg og jeg gir da faen. De mangler ikke noe i hodet hvertfall. Uansett, til trådstarter. Ettersom han har utøvd vold mot deg har du "retten" til å være utro og gjøre hva du vil, men dette forholdet virker fucka ut i fra det du skriver. Personlig ville jeg prøvd å komme meg ut av det og ikke satt barn inn i et sånt miljø. Endret 24. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Nei, selvfølgelig er det ikke lett å slå opp. Og det jeg har gjort startet etter at jeg spontantaborterte for et halvt år siden. Var så lykkelig gravid. Også forsvant det. Kanskje det er grunnen... Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Er ikke den litt drøy? Nå har jeg ikke noe til overs for utroskap, men hvem som puler hvem er omtrent bagatellmessig sett fra naturen sin side. Jeg har kompiser som har vært utro, det er deres valg og jeg gir da faen. De mangler ikke noe i hodet hvertfall. Uansett, til trådstarter. Ettersom han har utøvd vold mot deg har du "retten" til å være utro og gjøre hva du vil, men dette forholdet virker fucka ut i fra det du skriver. Personlig ville jeg prøvd å komme meg ut av det og ikke satt barn inn i et sånt miljø. Problemet er at hun ikke lærer noe visst hun bruker volden som unnskylding. Hun må si beklager for hva hun har gjort Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Jeg var gravid. Vi var lykkelig. Så var det borte. Og nå faller alt sammen... Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal svare på alle kommentarene her en gang. De spriker fra jeg er en dritt kjerring til at jeg burde slå opp siden han er voldelig. Jeg leter ikke etter tilgivelse for hva jeg har gjort, jeg leter etter andre som skjønner min situasjon. Og tydeligvis har jeg overdrevet snakket om vold i forholdet, for han er egentlig en ålreit fyr med et stort hjerte. Og ikke FAEN om han hadde vært voldelig mot vårt barn som noen sier. Dette er noe som skjedde for lenge siden, som hadde har tatt tak i og ordnet opp i. Men som jeg kanskje ikke har klart å tilgi... Skal det være sånn, å skrive her inne, at man må forsvare alt? Ok, kanskje jeg er naiv og burde slå opp med han, men det var ikke det jeg spurte om. Jeg lette bare etter folk med lignende erfaringer. Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 Du tuller? Min far har vært voldelig mot min mor, startet før jeg og mine søsken kom til verden. Moren min tenkte akkurat det samme som deg. Men vet du hva? Å si at han har tatt hånd om problemet er naiv tankegang. Det kan gå noen år eller måneder mellom hver gang han er voldelig, så å ta så lett på noe.. Fatter ikke hva du tenker med! De senere årene når vi faktisk begynte å forstå hva som foregikk, og ytret våre meninger om saken, tok det ikke lang tid før han kom med trusler og utøvde vold mot meg og mine søsken. Du vet ingen verdens ting om han kunne vært voldelig mot deres framtidlige barn, og å utelukke et slikt faktum når han har utøvd vold mot deg er idioti. Og det er ikke overdrevent snakk. Du tenker mer på deg selv, enn dine fremtidlige barn. Du er på et åpent diskusjonsforum, du må bare regne med svar du ikke liker! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det hjelper ikke å lete etter unnskyldning for det du har gjort nei. Kjæresten din burde få vite dette fort som f***, og dere må snakke om probleme deres. Om du mener han ikke er voldelig, og det han gjorde var en feiltakelse, så er du virkelig ute å leker med hjertet hans når du er utro bak ryggen hans. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg var gravid. Vi var lykkelig. Så var det borte. Og nå faller alt sammen... Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 Okei nå høres det mere ut som du og kjeresten din har hatt krangel /du er full eller du har nådd siste strek med kjeresten din, du er lei han og vil fortelle han alt og gjøre det slutt. Jeg kritiserer ikke. hva mener du med nå faller alt sammen, er det han som har gått berserk? Lenke til kommentar
H3N Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal svare på alle kommentarene her en gang. De spriker fra jeg er en dritt kjerring til at jeg burde slå opp siden han er voldelig. Jeg leter ikke etter tilgivelse for hva jeg har gjort, jeg leter etter andre som skjønner min situasjon. Og tydeligvis har jeg overdrevet snakket om vold i forholdet, for han er egentlig en ålreit fyr med et stort hjerte. Og ikke FAEN om han hadde vært voldelig mot vårt barn som noen sier. Dette er noe som skjedde for lenge siden, som hadde har tatt tak i og ordnet opp i. Men som jeg kanskje ikke har klart å tilgi... Skal det være sånn, å skrive her inne, at man må forsvare alt? Ok, kanskje jeg er naiv og burde slå opp med han, men det var ikke det jeg spurte om. Jeg lette bare etter folk med lignende erfaringer. Anonym poster: 2adc453fb22ee6a2be03a32387b9f0c5 "Jeg er utro - hjelp?" Kan av enkelte misforstås som en invitasjon til å komme med sine synspunkter.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå