Klompisify Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ok, så jeg vurderer å opprette en ny youtube bruker med insane artig gameplay x) Har masse på lager og jeg har en VELDIG spessiell humor som jeg smitter andre med. Jeg har lyst til å dele dette med andre ved å spille skummle og artige spill, så lurer jeg på om noen som virkelig har lyst til å se meg gjøre det, fordi jeg orker ikke dette hvis jeg bare får 3 visninger hver video... Meeeeen, en ting til, NORSK ELLER ENGELSK?! lurer jeg på :OO Jaja, gleder meg hvis jeg skal :3 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvis du spiller spill som generelt er populært over hele verden, så vil jeg si at du burde gjøre det på engelsk. Da blir jo målgruppa di med en gang mye større. Hvis innholdet (prating og chatting) i videoen foregår på norsk, så er det nok uansett av liten interesse for de som ikke prater norsk, så da er jo valget klart Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 hmm, har lyst til å satse stort :3 Så skal jeg ta engelsk? :333 Lenke til kommentar
Out Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Flere som ser på videoene dine hvis det er engelsk. Anbefaler deg og ta engelsk, hvis du vil satse stort som du skrev. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Flere som ser på videoene dine hvis det er engelsk. Anbefaler deg og ta engelsk, hvis du vil satse stort som du skrev. Awesome, takk for svaret, men har allerede startet kanalen, PM mæ vis du vil se den 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hvis du skal satse stort så er det Engelsk som gjelder! Det er jo ca 5 millioner som snakker norsk, men det er nok over 1 milliard som snakker engelsk og enda flere som kan engelsk. Jeg tror virkelig på at du burde satse på en engelsk kanal! Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Hvis du skal satse stort så er det Engelsk som gjelder! Det er jo ca 5 millioner som snakker norsk, men det er nok over 1 milliard som snakker engelsk og enda flere som kan engelsk. Jeg tror virkelig på at du burde satse på en engelsk kanal! Har startet kanalen, vil du se? Send meg en PM Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Vil gjerne se jeg vettu Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Okei, sendte deg pm Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg så det, men lenke til You tube kanalen din ligger jo i signaturen din da Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg så det, men lenke til You tube kanalen din ligger jo i signaturen din da Jeg forandret linken, det var til mine venners Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ok, jeg trodde at det var en lenke til din virkelige You tube konto. Jeg gadd ikke å se på den før du sendte meg den på Pm... Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Har forandret linken i signaturen nå :3 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Det var bra! Hahaha Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå