Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc stopper ofte, og får masse farger? HJELP!

Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer Aspire 5738ZG

Primærkort

Grafikkortprodusent Powered by ATI

Grafikkbrikkesett ATI Mobility Radeon HD 5650

Kapasitet for grafikkbus PCI Express 2.0

Maksimal businnstilling PCI Express 2.0 x16

BIOS-versjon 012.015.000.003

Minnestørrelse 2813 MB

Minnetype HyperMemory

Kjerneklokke i MHz 550 MHz

Minneklokke i MHz 800 MHz

Og jeg får nå for tiden veldig mange farger på pc skjermen i små firkanter, og da fryser hele pc'en. Dette kan skje når som helst og det skjer ofte. Feks når jeg ser på film så kan dette skje 5 ganger iløpet av 7-10 min, etter dette så får jeg en melding om at skjermdriveren har sluttet å funke. Er det noe jeg kan gjøre for å få bort dette? eller fikse det?

Trenger svar så fort som mulig.

Takk for svar på forhånd.

post-274379-0-63609400-1353714767_thumb.jpg

post-274379-0-18600500-1353714775_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

moby_duck, Acer Aspire 5738ZG er en laptop og det er normalt ikke mulig å skifte skjermkort i en laptop. Med mindre den sendes inn til Acer eller et service senter.

Ellers er jeg enig med moby_duck, det kan nok virke som det er noe galt med skjermkortet, og som sagt, det er ikke noe man kan skifte i en laptop. Er laptopen mindre enn 5 år er dette en reklamasjon, eventuelt garanti sak.

Lenke til kommentar

moby_duck, Acer Aspire 5738ZG er en laptop og det er normalt ikke mulig å skifte skjermkort i en laptop. Med mindre den sendes inn til Acer eller et service senter.

Ellers er jeg enig med moby_duck, det kan nok virke som det er noe galt med skjermkortet, og som sagt, det er ikke noe man kan skifte i en laptop. Er laptopen mindre enn 5 år er dette en reklamasjon, eventuelt garanti sak.

PC'en er ca 3 år gammel, så da går den på reklamasjonsgarantien? Takk for svar til deg og moby_duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...