Gå til innhold

Treningslogg for jan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Markløft: 1x5 @ 125kg

Frontbøy: 5x5 @ 72,5kg

Pullups: 8, 6, 6 @bw

 

Kommentar: Skulle egentlig hatt bryst, osv i dag, men makkeren min hadde ikke hatt bein på en stund så da kjørte vi det. Merker jeg har mistet en del styrke i grepet mitt i ferien. Marken går fint opp, men pull-upsa er harde når jeg ikke klarer å holde meg fast. Fin økt ellers.

Lenke til kommentar

Markløft: 1x5 @ 127,5kg

Frontbøy: 5x5 @ 77,5kg

Pull-ups: Her holdt ikke grepet til mer enn 4 reps, så jeg bytta til et smalere grep likt det man har på sittende roing. Da klarte jeg 2x8

 

Et minutt med planken ble det også.

 

Kommentar: Marken gikk så vidt opp i dag med elendig teknikk, så tror bare jeg skal kutte litt i vekt der med en gang, slik at jeg forhåpentligvis kan få litt fremgang i pull-ups også. Bøyen gikk bra synes jeg, selv om jeg kom litt langt frem med overkroppen på enkelte av repsa. Ellers grei økt.

Lenke til kommentar

Tirsdag:

Mark: 1x5 @ 135kg

Frontbøy: 5x5 @ 87,5kg

Pull-ups: 3x8 @ bw

 

Kommentar: Digg økt. Spent på om jeg får opp 137,5 neste gang i marken.

 

Dagens:

Benkpress: 5x5 @ 85kg

Militærpress: 5x5 @ 50kg

Dips: 5x5 @ 17,5kg

 

Kommentar: Ingen knuste tenner i dag heldigvis. De 3 første settene i benken var elendige og jeg lurte på om jeg burde ta av vekt. Istedet skjerpa jeg meg, og da gikk alt opp lett som ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lørdag:

Benkpress: 5x5 @ 87,5kg

Militærpress: 2x5 @ 52,5kg, 3x5 @ 50kg

Dips: 5x5 @ bw+20kg

 

Kommentar: Ingen anelse hva som skjedde på MP, men det var tydeligvis syk forskjell på 52,5kg og 50kg.

 

Dagens:

Markløft: 1x5 @ 140kg

Frontbøy: 5x5 @ 92,5kg

Pull-ups bw+5kg: 6,6,8

 

Kommentar: I dag var jeg gira. 140kg gikk opp knirkefritt, og jeg fikk dermed ny personlig rekord etter mitt mislykkede forsøk for 4 mnd siden. Fra nå av er all fremgang i bøy og mark nye rekorder, så det hadde vært veldig gøy hvis jeg kan fortsette med samme trøkk som jeg hadde i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...