Gå til innhold

Treningslogg for jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Markløft: 1x5 @ 125kg

Frontbøy: 5x5 @ 72,5kg

Pullups: 8, 6, 6 @bw

Kommentar: Skulle egentlig hatt bryst, osv i dag, men makkeren min hadde ikke hatt bein på en stund så da kjørte vi det. Merker jeg har mistet en del styrke i grepet mitt i ferien. Marken går fint opp, men pull-upsa er harde når jeg ikke klarer å holde meg fast. Fin økt ellers.

Lenke til kommentar

Markløft: 1x5 @ 127,5kg

Frontbøy: 5x5 @ 77,5kg

Pull-ups: Her holdt ikke grepet til mer enn 4 reps, så jeg bytta til et smalere grep likt det man har på sittende roing. Da klarte jeg 2x8

Et minutt med planken ble det også.

Kommentar: Marken gikk så vidt opp i dag med elendig teknikk, så tror bare jeg skal kutte litt i vekt der med en gang, slik at jeg forhåpentligvis kan få litt fremgang i pull-ups også. Bøyen gikk bra synes jeg, selv om jeg kom litt langt frem med overkroppen på enkelte av repsa. Ellers grei økt.

Lenke til kommentar

Benkpress: 5x5 @ 77,5kg

Militærpress: 5x5 @ 45kg

Dips: 3x8 @ bw + 10kg

Kommentar: Herlig økt. Har fokusert en del på teknikken i benkpress i det siste, og det føles veldig bra nå. Tror jeg skal kunne hive på vekter en stund fremover. Jeg må bare finne ut hvordan jeg skal få råd til nok mat.

Lenke til kommentar

Tirsdag:

Mark: 1x5 @ 135kg

Frontbøy: 5x5 @ 87,5kg

Pull-ups: 3x8 @ bw

Kommentar: Digg økt. Spent på om jeg får opp 137,5 neste gang i marken.

Dagens:

Benkpress: 5x5 @ 85kg

Militærpress: 5x5 @ 50kg

Dips: 5x5 @ 17,5kg

Kommentar: Ingen knuste tenner i dag heldigvis. De 3 første settene i benken var elendige og jeg lurte på om jeg burde ta av vekt. Istedet skjerpa jeg meg, og da gikk alt opp lett som ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lørdag:

Benkpress: 5x5 @ 87,5kg

Militærpress: 2x5 @ 52,5kg, 3x5 @ 50kg

Dips: 5x5 @ bw+20kg

Kommentar: Ingen anelse hva som skjedde på MP, men det var tydeligvis syk forskjell på 52,5kg og 50kg.

Dagens:

Markløft: 1x5 @ 140kg

Frontbøy: 5x5 @ 92,5kg

Pull-ups bw+5kg: 6,6,8

Kommentar: I dag var jeg gira. 140kg gikk opp knirkefritt, og jeg fikk dermed ny personlig rekord etter mitt mislykkede forsøk for 4 mnd siden. Fra nå av er all fremgang i bøy og mark nye rekorder, så det hadde vært veldig gøy hvis jeg kan fortsette med samme trøkk som jeg hadde i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...