Gå til innhold

Treningslogg for jan

Anbefalte innlegg

Haha, nei, selv om jeg har fulgt tråden i vel et år nå har jeg ikke så mye å bidra med. Og da holder jeg stort sett kjeft :p

Men gøy med tilskuere da :D Du logger ikke her selv, eller?

Nei, logget en stund på MyRevolution, men det ble litt for mye stress i forhold til hva jeg tjener på det (=ingenting). Så jeg logger i god gammeldags A5-notatbok og på pcen.. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trening på ettermiddag suger. Køståing og et irrasjonelt press på deg til å bli ferdig fortere.

Benkpress

@ 97,5kg

5,5,5,4,5

Militærpress

@ 60kg

4

@ 52,5kg

5,5,5,5

Dips: 3x12 @ bw

Kommentar: Ikke nok mat + litt mye fylla + uregelmessig trening = this shit. Bomma skikkelig med stanga på vei ned i benkpress, så siste reppen på fjerdesettet gikk til helvete. Militærpressen var skittung, også etter at jeg kutta. Fant heller ikke beltet når jeg skulle ta dips. Perfekt. Heldigvis gleder jeg meg bare ekstra mer til bein og rygg i morgen.

Lenke til kommentar

Benkpress @ 100kg: 5,5,5,4,4

Militærpress: 5x5 @ 50kg

Dips: 3x8 @ bw+15kg

Kommentar: Det så veldig lyst ut for benken sin del når jeg begynte, men skulle faen ikke få det til i dag heller. Helt gåen. Militærpress var tungt nok med 50kg. Skulle egentlig ta 5x5 med 30kg på dips, men etter 3 rep faila jeg, så da bare kutta jeg alt. Hater å ikke få ting til.

Vet ikke helt hvordan jeg skal legge opp løpet fra nå av, da det ikke er lenge siden sist deload, og jeg trenger virkelig å se noe fremgang. Er imidlertid ganske sikker på at jeg skal naile benken neste gang.

Lenke til kommentar

Benkpress:

100kg: 5,5,4

82,5kg: 5,5

Militærpress: 5x5 @ 52,5kg

Dips: 3x12 @ bw

Kommentar: Kom ikke i mål på benkpress i dag heller. Sannsynligvis pga litt lite søvn og ikke nok mat i går. Tror jeg skal begynne å ta MP først, eventuelt alternere, slik at jeg får litt fremgang der også. Slik som det er nå tar bare benken livet av meg.

Lenke til kommentar

Benkpress: 5x5 @ 80kg

Militærpress: 5x5 @57,5kg

Dips: 5x5 @ bw+30kg

+diverse magegreier

Kommentar: Herrejesus så digg det var med litt lettere vekter i benken, slik at jeg kunne prestere i de andre øvelene også. Tror jeg skal ha en periode der jeg trener litt lettere benkpress, men øver meg på å bli mer eksplosiv.

Lenke til kommentar

Det er påskeferie og jeg er bortreist, så har ikke de samme mulighetene til å trene styrke. Har derimot fått meg den første økta på sykkelen på lenge. Hadde trøbbel med giret, men det ble en fin og rolig tur på rett under en time. 2,2 mil. Satser på å få flere (og lengre) turer i løpet av påsken :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...