Diskutant Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Haha, nei, selv om jeg har fulgt tråden i vel et år nå har jeg ikke så mye å bidra med. Og da holder jeg stort sett kjeft Men gøy med tilskuere da Du logger ikke her selv, eller? Nei, logget en stund på MyRevolution, men det ble litt for mye stress i forhold til hva jeg tjener på det (=ingenting). Så jeg logger i god gammeldags A5-notatbok og på pcen.. =) Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Trening på ettermiddag suger. Køståing og et irrasjonelt press på deg til å bli ferdig fortere. Benkpress @ 97,5kg 5,5,5,4,5 Militærpress @ 60kg 4 @ 52,5kg 5,5,5,5 Dips: 3x12 @ bw Kommentar: Ikke nok mat + litt mye fylla + uregelmessig trening = this shit. Bomma skikkelig med stanga på vei ned i benkpress, så siste reppen på fjerdesettet gikk til helvete. Militærpressen var skittung, også etter at jeg kutta. Fant heller ikke beltet når jeg skulle ta dips. Perfekt. Heldigvis gleder jeg meg bare ekstra mer til bein og rygg i morgen. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Pullups: 5x5 @ bw + 7,5kg Frontbøy: 5x5 @ 67,5kg Markløft: 1x5 @120kg Kommentar: Easy peasy. Ingen kommentar utover at alt fungerer som det skal, og det er jo gøy! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 If it works, don't fix it. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Benkpress @ 100kg: 5,5,5,4,4 Militærpress: 5x5 @ 50kg Dips: 3x8 @ bw+15kg Kommentar: Det så veldig lyst ut for benken sin del når jeg begynte, men skulle faen ikke få det til i dag heller. Helt gåen. Militærpress var tungt nok med 50kg. Skulle egentlig ta 5x5 med 30kg på dips, men etter 3 rep faila jeg, så da bare kutta jeg alt. Hater å ikke få ting til. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge opp løpet fra nå av, da det ikke er lenge siden sist deload, og jeg trenger virkelig å se noe fremgang. Er imidlertid ganske sikker på at jeg skal naile benken neste gang. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Kjipt med sånne økter, men det er en del av gamet. Når skal du ut på deff forresten? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Jepp, du har helt rett! Usikker, tenkte faktisk å forhøre meg litt. Tror jeg ligger på rundt 12-14% nå, så alt kommer an på hvor lang tid det tar å komme ned på 9-10%. Har egentlig ingen anelse hva jeg vil, og ikke har jeg lest meg særlig opp på deffing generelt heller. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Bør ikke ta mange ukene å droppe 4-5%. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2013 Cool, da kan jeg sikkert vente litt med det! Pullups: 5x5 @ bw+8,25kg Frontbøy: 5x5 @ 70kg Markløft: 1x5 @ 122,5kg Kommentar: Har blitt flinkere til å aktivere rumpa under frontbøyen. Har også fått merkbart mykere hoftebøyere nå, men må jobbe med hamstrings og anklene. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Benkpress: 100kg: 5,5,4 82,5kg: 5,5 Militærpress: 5x5 @ 52,5kg Dips: 3x12 @ bw Kommentar: Kom ikke i mål på benkpress i dag heller. Sannsynligvis pga litt lite søvn og ikke nok mat i går. Tror jeg skal begynne å ta MP først, eventuelt alternere, slik at jeg får litt fremgang der også. Slik som det er nå tar bare benken livet av meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 If it works, don't fix it. If it could be better, it's as good as broken bro! Sterk benking på deg Janovi, merker jeg ligger etter benchbros her inne der gitt Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Takktakktakk! Er ikke fornøyd enda, men vurderer å roe ned benken en stund, da forholdet mellom benk vs. bøy/mark er helt uforsvarlig. Litt for uproporsjonalt akkurat nå. If you cant fix it, it aint broken! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Takktakktakk! Er ikke fornøyd enda, men vurderer å roe ned benken en stund, da forholdet mellom benk vs. bøy/mark er helt uforsvarlig. Litt for uproporsjonalt akkurat nå. If you cant fix it, it aint broken! Follow you there bro Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Pullups: 5x5 @ bw+10kg Frontbøy: 5x5 @ 72,5kg Markløft: 1x5 @ 125kg Planke: 2min, 1min, 1min. Hadde noen sekunder med RKC-planke i hvert sett for å prøve å lære meg den. Kommentar: Alt gikk egentlig veldig lett. Det liker jeg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Fin pullups. Hva er bw på deg nå? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Takk, Akse! Rundt 87kg på en relativt tom mage. Siden kostholdet er gone to shit har vekta i grunn stått stille/gått ned de siste mnd. Men jeg har definitivt blitt en del større det siste halvåret, så jeg tror jeg må ha gått ned i fett% i enkelte perioder. 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Benkpress: 5x5 @ 80kg Militærpress: 5x5 @57,5kg Dips: 5x5 @ bw+30kg +diverse magegreier Kommentar: Herrejesus så digg det var med litt lettere vekter i benken, slik at jeg kunne prestere i de andre øvelene også. Tror jeg skal ha en periode der jeg trener litt lettere benkpress, men øver meg på å bli mer eksplosiv. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 Pullups: 5x5 @ bw+11,25kg Frontbøy: 5x5 @ 75kg Mark: 1x5 @ 100kg Kommentar: Tror jeg slet ut grepet på pullupsene, for under oppvarminga til markløft, når jeg skulle ta 120kg, klarte jeg ikke få stanga opp fra gulvet før grepet svikta. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Det er påskeferie og jeg er bortreist, så har ikke de samme mulighetene til å trene styrke. Har derimot fått meg den første økta på sykkelen på lenge. Hadde trøbbel med giret, men det ble en fin og rolig tur på rett under en time. 2,2 mil. Satser på å få flere (og lengre) turer i løpet av påsken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå