Gå til innhold

Treningslogg for jan


Anbefalte innlegg

Benkpress: 5x5 @ 90kg

Militærpress: 5x5 @ 50kg

Dips: 5x5 @ 22,5kg

 

Kommentar: Helg og finvær i Bergen skaper god energi på gymmet! Alle øvelsene gikk knirkefritt, og følte jeg kunne vært der et par timer til. Har for øvrig de siste ukene tøyet en del, og jeg merker faktisk at jeg er blitt mykere, spesielt i hofta. Gøygøy!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle egentlig kjøre kardio i dag, men etter 15 minutter på spinningsykkelen ble jeg rastløs. Må fikse pulsklokka for at jeg skal være seriøs, tror jeg. Kjørte på med den vanlige bein-rygg økta.

 

Frontbøy: 5x5 @ 57,5kg

Markløft: 5x5 @ 102,5kg

Pull-ups: 8,7,5

 

Kommentar: Fin økt egentlig. Kjørte litt dynamisk tøying/oppvarming før frontbøyen, og følte det hjalp en del. Begynner å komme ganske langt ned, men har veldig lyst til å filme det for å se om jeg egentlig gjør det riktig. Tok litt badstu i dag siden jeg for en gangs skyld hadde god tid. Det var forfriskende.

Lenke til kommentar

Takker for det! :)

 

Når jeg var i militæret trente jeg mye benkpress, men kom aldri over 75kg @ 5x5. Markløft har jeg aldri tatt før jeg begynte å trene i sept./okt. i fjor, mens knebøy tok jeg også en del i militæret (selv om det dabba litt av på slutten). Løfter sannsynligvis mer i knebøy og markløft, men har i en periode hatt litt ryggvondt, så jeg har ikke villet presse meg unødvendig. Og nå la jeg jo nettopp om til frontbøy, så er litt skjelven der ennå. Jeg har ingen hast med å bli sterk, så jeg prøver å bli sikker på teknikken før jeg lasser på med vekter. ;)

Lenke til kommentar

Oi oi! Kostholdet mitt har vært shit de siste ukene, så mistenker at det er derfor jeg sakker bakpå. Har rett og slett måttet prioritere andre ting enn gainz, gud forby :(

 

Ja, i benk/MP/dips ligger vi ganske likt ser jeg! Håper ikke jeg har nådd et platå. I bøy og mark er du langt over meg, men føler jeg har fått orden på teknikken der nå, så satser på at jeg kan hive på vekter en god stund fremover.

 

Veldig spent på hvordan det ser ut til sommern.

Lenke til kommentar

Benkpressss: 5x5 @ 95kg

Militærpress: 5x5 @ 57,5kg (klarte ikke siste reppen)

Dips: 5x5 @ 27,5kg

Planke: 2min, 1,5min

 

Kommentar: I dag var det tungt. Tungt, tung, tungt. Føler jeg har havna på et platå hva angår benk og MP, iallefall når jeg prøver å øke i begge samtidig. Kjenner også at kjernemuskulaturen ikke er helt med på notene under MP, da ryggen min har en tendens til å svaie seg når det blir tungt, skal derfor iverksette magetrening fra nå av.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et ganske shitty kosthold de siste ukene pga studiene, så det er sannsynligvis (garantert?) derfor. Mange dager har det bare vært frokost og en sen middag.

 

Det er dealen ja, og det kan tyde på at grensa er nådd. Men jeg skal som sagt sørge for å få i meg meg mat, og håpe på at det kanskje gir utslag. Eller så vil jeg kanskje gjøre endringer i programmet etter hvert også.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et ganske shitty kosthold de siste ukene pga studiene, så det er sannsynligvis (garantert?) derfor. Mange dager har det bare vært frokost og en sen middag.

 

Det er dealen ja, og det kan tyde på at grensa er nådd. Men jeg skal som sagt sørge for å få i meg meg mat, og håpe på at det kanskje gir utslag. Eller så vil jeg kanskje gjøre endringer i programmet etter hvert også.

 

Du har nok årsaken der ja. Jeg merker syk forskjell i tunge løft om jeg mangler bare noen få hundre kcal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...