Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Skjønner ikke hvor du har fått det for deg at jeg utelukkende finner glede/bekreftelse i den ene opplevelsen. Det er ikke tilfellet.. Jeg har en god del kilder til glede og tilfredshet som ikke inngår intimitet. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått etter å ha lest flere av trådene dine, men det er bra for din del at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ingen problem, PM meg nummeret ditt så kan jeg pule deg i mnd til jeg ikke orker å se trynet ditt mer. 1 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Du er ikke digg nok, sorry Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Bor du i søgne ? xD Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Er det noe jeg virkelig misliker, så er det unger som kommer med de idiotiske "much"-uttrykkene. Jeg er så god damn lei av slikt! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Du er ikke digg nok, sorry Naaaaw, er nok diggere enn hva du er :0) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har ingen problemer med å være alene, men jeg har store problemer med å ikke ha konstant tilgang på bekreftelse... det går utover humøret mitt hver dag!! Minner om ei veninne av meg. Fikk unge og la på seg.. Nå er ho langt nede og drikker annehver helg og gjerne mer... Men bare for å generalisere litt, så var det vel nettopp oppe i media at flere følte seg sosiale, på nett, men alikavel var ensomme.. Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 hahaha, det her nødt til å være kødd, ikke sant? Det finnes ikke personer som dette, ikke sant? ...ikke sant?... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 hahaha, det her nødt til å være kødd, ikke sant? Det finnes ikke personer som dette, ikke sant? ...ikke sant?... Du lever i hvilken drømmeverden? Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Du lever i hvilken drømmeverden? en verden som er mye bedre enn den her virker det som Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Da må du legge fra deg mus og tastatur litt.. Lenke til kommentar
Nuppedupp Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Du får bestille nye varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå