treskopus Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Selvstendig er jeg da, jeg trenger å få vite hvordan jeg skal vende meg til denne tilværelsen. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hva mener du med det? Det er da ikke vanskelig for en fyr å få seg kjerring... om så er tilfellet hos deg, må du ha lite drag. Det er nok lettare for fitte å få kuk enn kuk å få fitte. Greier du ikkje å innsjå det, så bør du finne vegen til KG. 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 ØY! SKJERPINGS! Skjerp dere. En ting er å komme med svar, det er en annen ting å poste det noen av dere har gjort her. Der vet selv hvem dere er. Dette er ikke en konkurranse om hvem som klarer å komme med de mest nedsettende beskrivelsene av TS. Kutt det ut nå! Jeg gidder ikke si det flere ganger! 5 Lenke til kommentar
Contagious Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Selvstendig er jeg da, jeg trenger å få vite hvordan jeg skal vende meg til denne tilværelsen. Å venne seg til tilværelsen uten kuk? Eller å ikke ha en kuk i bakhånd når kuk nr. 1 er ferdig med deg? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg føler det er mange gutter her som lar sine dame problemer gå ut over denne damen ? ;P 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Selvstendig er jeg da, jeg trenger å få vite hvordan jeg skal vende meg til denne tilværelsen. Først må du faktisk innse at du må ha alenetid. Så må du bare ta tida til hjelp. Finnes ikke noen mirakelkur eller magisk triks. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Jeg føler det er mange gutter her som lar sine dame problemer gå ut over denne damen ? ;P Det stemmer. De sliter nok en del på den fronten.... 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hei staketten, skulle til å si at her har du sjansen din. Dama er på jakt etter kuk, du er sulten, men så innså jeg at du var spesifikt ute etter jomfruer, og da ville det ha vært veldig dumt å anbefale Ms tresko hvis du skjønner Men seriøst ts, som daskemannen nevner, en pause er nok lurt. Dette begynner kanskje å bli et psykologisk problem? Endret 24. november 2012 av dicktator 2 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Meget frekt av deg å selge meg slik til en random avatar, DICKtator. Greit nok at lageret mitt er tomt og at jeg er fornærma over det, men jeg bør holde meg unna slikt i noen måneder. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hva heter du? Hvor bor du? Hva er nummeret ditt? 1 Lenke til kommentar
Resonate Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hva er problemet ditt? At du ikke har en sexpartner/kjæreste eller at du vil være alene og sliter med å tilpasse deg? Det at du ikke har en sexpartner for tiden er ingenting å skrike over, og om du gjør det til et problem og vil ha sympati er det ingen som gidder å høre på deg. Alle opplever det "problemet" en gang i blant. Burde ikke være så crazy vanskelig å finne seg en ff, og i mellomtiden kan du bare leve et vanlig liv med annen moro, det er ikke akkurat som om det er en stor risiko for å havne knust i en grøft fordi du ikke har hatt sex på noen uker/måneder. Om problemet ditt er å tilpasse seg det å være alene(uten kjæreste) er det bare en ny situasjon, og du kommer til å tilpasse deg rimelig fort, med mindre du har noen psykologiske problemer og sånne ting. Det å være alene er godt for sjelen en gang i blant, og man kan kanskje opparbeide seg en sterkere identitet og utvikle seg som en person. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har ingen problemer med å være alene, men jeg har store problemer med å ikke ha konstant tilgang på bekreftelse... det går utover humøret mitt hver dag!! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Å ha behovet for konstant bekreftelse er det samme som å ha dårlig selvtillit. Dermed er det ikke du som utnytter de, men de som utnytter deg, som er nevnt tidligere. 7 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Vel, da har du ikke møtt meg.... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Trenger ikke å møte deg, for å forstå at du fornekter alt som har med dårlig selvtillit, stolthet osv å gjøre. Kommer klart og tydelig fram her! 5 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvis du prøver å ikke alltid ha en på lager kommer du nok til å oppleve at den du har "Nå" blir mer verdt. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har ingen problemer med å være alene, men jeg har store problemer med å ikke ha konstant tilgang på bekreftelse... det går utover humøret mitt hver dag!! Det er der problemet ditt ligger. Du eier ikke selvtillit utenom bekreftelse fra gutter ( som egentlig bare bekrefter at de er kåte, ikke at du er en fin / flott person). 3 Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Du har gått ut på dato. Det finnes yngre og penere kvinner. 5 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hva er problemet ditt? At du ikke har en sexpartner/kjæreste eller at du vil være alene og sliter med å tilpasse deg? Lurer på det samme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Men det er ikke saken, saken er at lageret mitt er tomt. Hvis du ellers ikke er kresen, så skjønner jeg ikke at det går an ... Bor du i ei bittelita bygd, i så fall kan jeg forstå at beitemarkene er begrensede, men hvis du bor i noe som har bystatus, ja da forstår jeg lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå