En_annen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg har bestilt silent hill 2 fra gamestop.com fordi jeg ikke kunne se til å finne det noen annet sted (http://www.gamestop.com/ps2/games/silent-hill-2/15768#media), men når jeg tenker gjennom det, så er ps2 region blokkert. Jeg tviler på at Gamestop letet etter PAL version når de sendte den, derfor lurte jeg på om version av ps2 min vil kunne kjøre det i det hele tatt, eller om jeg måtte ha moddet den? Og hvis så, hva må til får å spille det? Jeg vurderte en emulator til datamaskinen min, men jeg skulle så gjerne ha spilt det på ps2'n. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) tomt Endret 23. november 2012 av Slettet+8713 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ahhhhh........................... Virker som SIlent Hill og Resident Evil er nesten helt like, resident evil på PS1 var suverent Silent hill på Ps1 var suverent Resident evil til Gamecube suverent, Silent hill til Ps 2 var suverent Resident evil til ps 3 ? Silent Hill til ........ ???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå