JoRK Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hei Kjører rundt i en VW Polo 2007 9N og begynner å bli temmelig lei av å måtte fumle med nøklene i vintermørket og ikke minst kulda og kunne derfor tenkt meg å installere fjernstyring til sentrallåsen. Er dette vanskelig? Dyrt? Kan dere hjelpe meg å finne en smart løsning slik at jeg kan få en fjernstyring på det? Det er sentrallås i den form av at jeg når jeg låser opp en dør så låses alle de andre opp. Takk på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 http://www.rclick.co.uk/ Har en del typer her, men vet ikke hvor bra de virker. Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Streetdesign.no har noe de også. Vet det finnes et rele for ettermontering med remote på men fant ikke det akkurat nå. Google litt å se hva du finner Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Har opp gjennom årene prøvd flere og Defa er de eneste jeg vill anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå