TANK Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Har nylig satt opp pc`n på nytt med mange nye komponenter og har da selvfølgelig fått et meget irriterende problem, i spill så fryser bildet og maskinen stopper helt opp får ikke gjort en dritt, må bruke restart knappen på kabinettet for å komme noen vei, dette skjer i alle typer spill både krevende og helt simple spill og helt vilkårlig, har noen et godt tips om hva det kan være? min maskin består av radeon 9600pro, msi kt6 delta ddr 400, 2x256 twinmoss 3200, amd xp 2600. blir happy for noen gode tips Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 flasha bios? nyeste drivere(på ABSOLUTT alt)? Lenke til kommentar
koker Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei Du skulle vell ikkje ha gløymt å instalere via driverene vell? Lenke til kommentar
TANK Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 nei via driverne er på plass, men så at det var kommet en bios oppdatering jeg skal teste selv om jeg blir gledelig overasket hvis det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå