Admiral Alvor Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 AMD Athlon II X4 635 Processor ATI Radeon HD 5700 Series 4.1 GB ram har jeg bra nok pc? Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hei! Høres ut som et oppsett som absolutt er 100% innenfor. Kan i samme slengen anbefale http://www.systemrequirementslab.com, om du skulle ønske å fjerne enhver tvil. Brukes ofte og har aldri skuffet. Jeg spiller Saints Row: The Third om dagen selv. Artig stuff. Kos deg! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Nja, den nettsiden er full av feil. Forrige maskinene min fikk full pott på f.eks BF 3 der, men klarte bare å skvise ut ca. 20 fps på low. Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Uff da? For min del har den sagt at jeg ikke kunne kjøre The Witcher 2 i det hele tatt, men det gikk allikevel flott på "High". Men greit å vite at den også gjør feil i begge retninger! Men i 19/20 tilfeller fungerer den. Etter min erfaring, selvsagt. Endret 23. november 2012 av TripleRainbow Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Soørsmålet er vel ikke om du kan kjøpre Saints Row 3, men heller hvorfor du gidder. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Soørsmålet er vel ikke om du kan kjøpre Saints Row 3, men heller hvorfor du gidder. Du er så fantastisk informativ :-P Burde funke bra det her. Spillet er jo på salg og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå